Salı, Nisan 25, 2006

ya siz?

soğuk bir kış gecesi...dışarıda derin bir sessizlik...
kuru bir ayaz ya da lapa lapa yağan bir kar... odada yalnız ben, pencerenin hemen yanında...
sadece sokak lambalarının yansıyan ışığında bir fincan sıcak çay ve Radiohead melodileri.

ya da ılık bir bahar gecesi...
dışarıda bazen şiddetli, bazen usulca yağan yağmur...
ya da açık bulutsuz bir gökyüzü ve yeni canlanan haşeratın, belki uğursuz kuşun gece serenatı...
çakan şimşekle aydınlanan ya da yıldızların ve ayın ışığıyla yıkanan odada Radiohead melodileri.

en çok da sıcak bir yaz gecesi... tıngır mıngır eski bir mercedes araba... ve bomboş sokaklar...
ya da bir bozkırın ortasında bozuk tali bir yol... ve cırcır böceği cıvıltılarıyla Radiohead melodileri.

ya siz?
siz, müziğiyle kimin size eşlik etmesini isterdiniz?

8 yorum:

Gamzeli dedi ki...

tabikide nişanlımın :)

Handan dedi ki...

Radiohead güzel. Daha bir sürü var tabi.

Huzunbazz dedi ki...

Dalga sesleri we gecenin tüm sesleri :)

rks dedi ki...

Sessizliğin gizemli sesi

U.T dedi ki...

Aşkımla Kumsalda lastik yakıp etrafında dans etmek hiç fena olmazdı.

Murat Artan dedi ki...

gamzeli,ben müzik demiştim ama nişanlı da müzik gibi hatta ondan daha da çok keyif verebilir, hatta nişanlı kişi müzisyense daha ne isteriz:)

handan, doğru bir sürü var böyle müziğiyle bizlere eşlik edip keyif verebilecek, herhalde birini seç deseler Radiohead'i seçerdim.

Fatih, bu dediklerinin başka bir yeri var, onlar benzersiz harika sesler.

Tarkan, "sessizliğin sesi" ben çok sevdim bunu bak, çok ütopik gibi, aklıma sofistler geldi: şüphe etmediğim tek şey süphe ettiğimden şüphe etmiyor oluşumdur..:)

Umarsızcan, şöyle ıssız bir sahilde olacak, harika olur doğrusu, tropikal ülkelerde olacaksın bir de, latin ezgileri falan,süper:)

rks dedi ki...

İvriz,
Bilirsin kripto olayları. Gizemli şeyleri severim....

Murat Artan dedi ki...

yaa bilmez miyim, hala çözülemedi şu kripto da, o kadar yasa dedik kanun dedik ama??? :)