Pazartesi, Nisan 10, 2006

sobebiyografi II

en beğendiğim huyum... olaylara soğukkanlılıkla yaklaşabilmek.
hiç beğenmediğim huyum... kararsızlık, bir kanalı izlerken aklım ötekilerdedir, acaba diğerlerinde ne var; ya da aynı anda bir çok şehirde yaşayabilir miyim, bir çok meslekle uğraşabilir miyim falan. durum vahim mi doktor?
en sevdiğim yerim... bilmem hiç düşünmedim:)
hiç beğenmediğim yerim... hiç bir yerim!
arabamın markası... araba mı o da ne?
hayalimdeki araba... Seat Altea
en sevdiğim yemek... katıklı ekmek; siz bilmezsiniz, yöreseldir.
hiç sevmediğim yemek... envaiçeşit patlıcan yemeği.
en sevdiğim hayvan... envaitürlü kuş.
en korktuğum hayvan... çiyan; bahçemizde istemediğim kadar var.
kullandığım parfüm... adidas.
her gün mutlaka yaparım... kahve keyfi!
her gün yapmayı ihmal ederim... spor, maalesef.
karanlıktan korkar mıyım... yoo, hatta bayılırım, gece karanlığında evin içinde hayalet gibi gezerim sessiz sessiz; hiç ışık yakmam, tuvalet hariç:)
korkutmayı sever miyim... ona da bayılırım!
giyim tarzım... spor.
asla giymeyeceğim... takım elbise.
cep tel markası... nokia
bilgisayarımın markası... casper
karşı cinste aradığım özellikler... eh tabii ki dürüstlük ve içtenlik.
karşı cinste hoşlandığım tip... sarışın olmasın bi de esmer tenli olmasın yeter.
en beğendiğim oyuncu... Perran Kutman.
benzetildiğim ünlü... çocukken beni Erdal İnönü' ye benzetirlerdi, öyle ki mahalle esnafı beni İnönü diye çağırırdı; ama şimdi kimseye benzetmiyorlar. bende profesör ve doktor tipi varmış, ikisine de çok benziyormuşum.
film çevirmek istediğim bir oyuncu... malumunuz Perran Kutman.
hangi dalda sporcu olmak isterdim... buz pateni, uçarcasına!
yaparım dediğim bi çılgınlık... o kadar çok ki hangisini sayayım, zaten bol bol çılgınlık yaparım, bir gün okula pijamayla gideceğim, şimdilik tasarı aşamasında bu:)
asla yapmam dediğim bir çılgınlık... herkesin ortasında ilan-ı aşk ve benzeri sakil şeyler.
en büyük hayalim... cumhurbaşkanı olmak.

burcu, ipek, teşekkürlerimle.

3 yorum:

rks dedi ki...

İvriz,
seni 14 ya da 15. cumhurbaşkanı yapalım 13.ye ben talibim :):):)

Ayrıca "herkesin ortasında ilan-ı aşk ve benzeri sakil şeyler." i bende yapmam.

Bu katıklı ekmek Hatay'a özgü mü?

Murat Artan dedi ki...

olur valla hiç sorun değil, ben cumhurbaşkanı olayım da 14. olsun fark etmez; hem görev teslimi de senden alırım:)
bakarım ne tür icraatların olmuş:))

katıklı ekmek tahmin ettiğin gibi Hatay'a özgü, ah bir tadabilsen enfes!
olsa da yesem şimdi:)

Murat Artan dedi ki...

beni korkut o zaman:) ( nasıl olacak ben de bilmiyorum ama)

kapımız herkese açık, gelen kısmetini alır( söz sana bir tane fazla ayıracağım, ağabey torpili:))