Cuma, Nisan 14, 2006

içimizde bir yer

gökyüzü karanlık ve yıldızlar parlıyor.
ruhumuz karanlık ve iyiliklerimiz mi parlıyor, yoksa geniş bir iyiliğin içinde kristal iğneler gibi parıldayanlar kötülüklerimiz mi?
sonsuz, sessiz ve geniş bir iyiliğin içine mi yerleştirilmiş kötülüklerimiz, yoksa sonsuz kötülüğün içinde parlayan ışık vahaları mı iyiliklerimiz?
ve biz bunlardan hangisini isteriz?
iyiliklerimizin parıldamasını mı, yoksa kötülüklerimizin parıldamasını mı?

bu kitabı okuyun, içinde kendi hayatınıza dair bir çok şeyi bulacaksınız.
ve çözemediğiniz bir çok sorunun cevabını.

3 yorum:

Gamzeli dedi ki...

süper şu Ahmet Altan...

Murat Artan dedi ki...

bence de süper, okudun mu?
okumadıysan şiddetle tavsiye ederim. ağır ağır oku ama,her cümlesinde bir şeyler gizli. bir de hergün en fazla iki hadi üç yazıyı oku, onları sindir bi güzel, sonra devam et; tavsiye ederim:)

Murat Artan dedi ki...

ben de memnun oldum:)

"en uzun gece" çıktığından beri hala alacağım ama elimdeki kitapları bitireyim derken alamıyorum. bir de ilginçtir, elimdeki kitaplar duruyor ve ben başka kitap alıyorum, niyeyse onu almıyorum:)
"aldatmak" okumadım, ama önerini yazdım bir köşeye, mutlaka alacağım ( ben pek inanmadım bu lafa ama..:))