Çarşamba, Nisan 05, 2006

sobebiyografi

Einstein'in sobelediği kimdir ve neden?
önce fizikçiler ve tabii ki sonra da insanlık... buluşları bugün fizikçilerin çok işine yaramaktadır ve bütün insanlık da bunlardan faydalanmaktadır elbette.
okuduğumda beni en çok etkileyen kitap?
Nithsche Ağladığında-Irvin Yalom... okumadan önce bana söylemişlerdi etkisini ama inanmamıştım, doğruymuş! harika bir kitap; ama üslubu biraz ağır.
takip ettiğim dergi?
National Geographic, hayat adına ne ararsanız var.
günlük okuduğum gazete?
Hürriyet, gazete adına bana çok şey veriyor.
en yaramaz çocukluk anım?
uzunca bir düşünmem lazım aslında, aklıma gelen ise terzihanenin camını kırıp kaçmam ve anname uykum geldiğini söyleyip uyumam; sanki hiçbir şey olmamış gibi.
televizyon yapımcısı olsam yapmak istediğim program ne olurdu?
sağlık programı yapmak isterdim; telefonla ve elektronik postayla sorular da cevaplanırdı.
ayrıca haber spikeri de olmak isterdim. bu liste uzar gider...

Tarkan, teşekkürlerimle.

5 yorum:

rks dedi ki...

İvriz,
çok güzel yazmışsın. Teşekkürler.
Bu arada sayfan mükemmel olmuş.
COLDPLAY'ı severim. Onun klibini koyman sayfana ayrı bir güzellik katmış.

İnşallah bir gün seni arka fonda Coldplay'den bir müzik ile sağlık programı sunarken izleyebiliriz.

Murat Artan dedi ki...

sagol Tarkan, teşekkür ederim. senin kadar profesyonel değiliz tabii, yavaş yavaş bir şeyler yapıyorum.
klibi her ay değiştireceğim, varsa kişi/ parça fikrin bana söyleyiver, sevinirim.

Coldplay ile sağlık programı birbirine uyar mı bilmem ama... bi düşüneyim bakayım:)

Gamzeli dedi ki...

sende mi sobelendin bu sorulardan :))Sanırım artık kimse kalmamıştır sobelenmeyen...

Murat Artan dedi ki...

haklısın Gamzeli, herhalde kalmamıştır. zaten ben kimseyi sobeleyemiyorum; en son ben yazdığım için olsa gerek.
aman böylesi daha iyi:)

Gamzeli dedi ki...

bencede :))