Perşembe, Nisan 20, 2006

süper star

Sibel Tüzün'ün Eurovision şarkısını kimse beğenmiyor ama ben beğendim. güzel, eğlenceli, hareketli bir şarkı bence. Eurovision' da yarışacak kadar kaliteli değil kabul ediyorum ama iğrenç, berbat, felaket vb. türü ithamları da hak etmeyen bir şarkı.
buradan şarkıyı ücretsiz olarak indirdim ve tekrar tekrar da dinliyorum. şarkının ingilizce remix versiyonu çok güzel olmuş, en çok da onu sevdim.
belki iyi bir derece almayacak ama bu iş Sibel Tüzün için iyi bir reklam aracı oldu. nitekim yakında yeni albümü de çıkıyormuş. eskiden şarkılarını dinlerdim ama kendisini pek tanımazdım. şimdi gerçekten çok sevdim ben onu, bence süper star olabilecek bir bayan kendileri.

umarım başarılı olur, hiç yoktan ilk beşe girer diyorum. belki sürpriz yapar ikinci falan olur, hepimiz şaşar kalırız, ne dersiniz? malum, zamanında çok bilmiş eleştirmenler "every way that i can" i de yerden yere vurmuşlardı ama birinci olmuştu şarkımız.

3 yorum:

Gamzeli dedi ki...

O kadar aman aman bir güzelliği yok bence şarkının ama geçen yıl ki şarkıya bakılırsa yanında 1. kalıyor sibel tüzün :)

rks dedi ki...

İvriz,
İlk kez dinlediğimde şöyle düşündüm:
"Bu şarkıya eksi puan olsa verirler herhalde"dedim.
Daha sonra dinleyince. rimi rimi ley şarkısına havada karada 1000 basacak bir şarkı olduğu kanısına vardım.
Kısacası yarışma sonunda ilk 5'te bir derece alırsak hiç şaşırmayacağım...

Murat Artan dedi ki...

julyet, umarım dediğin gibi bebeği uğurlu gelir ona.

gamzeli,bence de geçen yılki şarkı tam bir fiyaskoydu, amma da dalga geçerdik arkadaşlarla, hey gidi günler:)))

tarkan, ben de ilk dinlediğimde berbat demiştim am sonra çok sevdim şarkıyı, ön yargılı olmamak lazım.