Salı, Nisan 11, 2006

tik tak tik tak...

olduğunuz yaştan daha genç mi göstermek istersiniz yoksa gösterdiğiniz yaşta mı olmak istersiniz diye sorsalar herhalde gösterdiğim yaşta olmayı tercih ederdim.
zaten olduğundan daha genç gösteriyorum, önümde tek bir seçenek kalıyor benim.
ama bazı insanların daha genç göstermek için döktükleri bunca para, bunca uğraşı düşündükçe “ ben bu kadarına razıyım, ne gerek dahasına” dediğim çok oluyor.
belki hiçbir zaman genç kalmak için uğraşmayacağım; ama kaybettiğim yaşımı da hiçbir zaman geri alamayacağım.
geri dönüp tüm yaşananları temize çekmek, hataları içinden ayıklayıp yeniden başlamak isterdim.
ve de o yaşlarımın kıymetinin ne kadar büyük olduğunun bilincinde olmak isterdim.

gençlik ne kadar büyük bir nimetse, genç görünmek de hemen ondan sonra gelebilecek büyüklükte bir nimet aslında…
o yüzden hayatımın her saatini boşa geçirmemek gayretiyle yaşıyorum bu hayatta.
bir de becerebilsem hakkıyla…

2 yorum:

rks dedi ki...

En güzelini yapıyorsun.
Yaşadığın her dakikanın hakkını vererek yaşamak çok güzel. Bu bir gündeki 1440 dakika için geçerli olmasa da yinede her dakikayı o dakikadaki güzellikleri bir daha yaşayamayacak gibi düşünüp güzel geçirmek bence en büyük nimet.

Murat Artan dedi ki...

haklısın,bazen kıymetli vakitlerimizi boş boş tüketiyoruz, oradan oraya dolanarak,benin içim ona yanıyor zaten.ama bunu son günlerde iyice azalttım, daha iyi olacak inşallah:)