Perşembe, Mayıs 04, 2006

telefon defteri

telefon defterimi temizliyorum bugünlerde.
bir daha görüşülmesi pek mümkün olmayanları sildim ilk önce.
bazı isimleri de bıraktım bir süre daha kalsınlar diye.
belki lazım olur, belki arar düşüncesiyle.
ama anladıkça böyle bir şeyin biraz zor olacağını, onları da sildim istemeye istemeye.
çok şey paylaştığımız insanlar da vardı içlerinde, çok az şey paylaştığımız insanlar da.
bazılarını silerken pek düşünmüyor da insan, bazı isimlere gelince durup düşünüyor. ne çok şey paylaştık, kah güldük kah üzüldük.
ama yoktu bir sebep bizi ölene kadar bağlayacak.
bazılarında olsa da bir sebep, biz ihmal ettik hep.
keşke etmeseydik...

ama hiç olmazsa bundan sonra etmesek.
bundan sonra, olmasa bile oluştursak bir sebep...

2 yorum:

rks dedi ki...

İvriz,
ben senin bu dediğini 2 kere yaptım.
Telefon sim hafızam dolmuştu. Ben de oturdum şimdiye kadar beni 1 ya da 2 kere arayanları bir güzel sildim. İyi ki de silmişim mis gibi telefon hafızasında yer açtım. Gerçi silmeden tüm hafızayı bilgisayara kaydetmiştim.
Bakalım ilerleyen yıllarda bunu birkez daha yapacak mıyım?

Murat Artan dedi ki...

ben umarım bunu bir daha hiç yapmam.
zaten ben de ayrı bir defterde depoladım.
dursunlar bakalım:(