Pazar, Mayıs 14, 2006

ironi

adı: Prozac
etken maddesi: fluoksetin
işlerliği: antidepresan
suçu: hayattan bezmiş insanları zorla iyileştirmek ve onları "depresyondayım, unutuldum..." diye giden şarkının verdiği hazdan mahrum etmek
davacı: depresyondaki kişi

gereği düşünüldü:

suçlunun vazife-i asliyesinin nevi şahsına münhasır olması ve bunu yerine getirmesi sebebiyle aklanmasına,
davalının ilacı yazan doktoru da şikayet etmesi halinde reddine ve en yakın akıl hasanesine sevkine,
karar verilmiştir.

yaz kızım..!


3 yorum:

Murat Artan dedi ki...

julyet, şıkır şıkır bir iş karıştırıyorum evet:) zaten şampiyonluğu da kaçırdık dertliyim kullansam mı acaba ben de prozac:))

peace, bırak TUS şurada dursun TIP adamı öldürür, hatta öldürmez süründürür.

Murat Artan dedi ki...

dozu yan etkilerini falan biliyorum ama diğerleri beni aşar:)

nerelerdesin yahu,hiç blog da yazmaz oldun,tıp adamı böyle yapıyor işte,ah ah..

Murat Artan dedi ki...

tıpla alakalı olmamasına sevindim, sen bilirsin ama bir ara yine heveslenir de yazmak istersen bir haber uçuruver de uğrayalım:)