Cumartesi, Mayıs 06, 2006

cumartesi

hani vardır ya bir gün, insanların caddelere, sokaklara boşaldığı; parkların, sinemaların, alışveriş merkezlerinin dolup taştığı, kalıp bir deyişle "iğne atsan yere düşmediği"...
işte o günü, yani cumartesiyi çok ama çok severim ben.
kaldırımlardaki kalabalığı gördükçe aklıma hep eski bir dostum gelir. üniversiteye hazırlandığımız yıllarda onların evine ders çalışmaya giderken beni hep kalabalık yerlerden götürür, "insan görelim biraz" derdi. yol üstünde makineye yüz bin lira atıp fallı sakızlardan almayı ihmal etmezdik, başarıyı simgeleyen renk çıktığında da çok sevinirdik.

şimdilerde birlikte değiliz, o İzmir' de.
ben hala kalabalık yerlerden gidiyorum...
insan görmek için.

7 yorum:

vintage biscuit dedi ki...

ben kalabalıkta yürümekten nefret ediyorum . hele hava güzelse ve haftasonuysa , hele bide istanbul 'sa olay yeri ..allahhhh , yürümek eziyet

Murat Artan dedi ki...

ben senin düşündüğünün tam tersini düşünmekteyim, Kızılay ı göreceksin, cıvıl cıvıl harika:)

rks dedi ki...

İvriz,
Kalabalık güzel de yerine göre değişiyor. Mesela cumartesileri Kızılay, Tunalı, Bahçeli gibi yerlerden nefret ediyorum.

Aslında cumartesilerini doğayla başbaşa piknik yaparak geçirmek eksoz kokuları arasında yürümekten daha eğlenceli olsa gerek.... ;)

U.T dedi ki...

Hümanis insanlar kalabalıklardan kendilerine herzaman bir farklı yan çıkarmasını bilmiştir.Bazen pazar yerlerinin gürültüsü içerisinde sıradanlaşıp bir yağmur tanesi gibi önce toprağa sonra tekrar suya karışıp kendimi bulduğum ve herseferinde yenilenmiş bir ben olarak kaldığım yerden devam etiğimi itiraf edebilirim

Gamzeli dedi ki...

bende ypamam ...Çünkü İzmir kalabalık ve gürüldtülü bir şehir...Biz alışmışız gürültüye kalabalığa o yüzden sessiz yerlerde yapamayız...sürse sürse 1 saat sürer sessiz ortam...canım İzmir'im benim :)

Murat Artan dedi ki...

tarkan, bence kızılayı kızılay yapan şey kalabalığı, akşamları ya da pazarları ne kadar donuk oluyor, bir keresinde sabahın sekizinde dolaşmıştık kızılayda,haftaiçiydi, hiç keyifli değildi.

umar,feylesof gibi konuştun yahu:)))

julyet, neyseki biri çıktı ben de seviyorum diye:)
kuru kalabalık olmasın da etrafımızdakiler,aman aman...

vintage, eğer buralardaysan, blogunu hiç okuyamadım, active X denetimi sorun çıkarıyor.

Murat Artan dedi ki...

gamzeli, ben yazarken geldiğini görmedim, insan bi seslenir:)))

kalabalığı seven birini daha bulduk çok şükür.
izmir kalabalık çok güzel olur, o denizi kalabalıkta insan ve kuş sesleriyle izleyeceksin,harika.