Salı, Mayıs 16, 2006

şampiyon cimbom diyen fenerli

bitiş düdüğüyle ben yıkılırken birileri coşkudan ne yapacağını bilemeyerek bağırıyor, ”bizi kutlamayacak mısın?” diyerek üstüme atlıyor, bense “sonra,sonra!” diyerek hepsini başımdan savıyordum. “şampiyonluğu siz hak etmiştiniz ama biz de zor koşullarda buraya geldik, üzüldüm size!” deyince birisi, “kalk!” dedim, “gidiyoruz, şampiyonluğu kutlamaya!”… ve kendimizi dışarı attık.
bir Fenerbahçeli olarak Galatasaray’ın şampiyonluğunu kutlayacaktım, evet. kalabalığa karıştık, her şey yeni başlamıştı, kadınlı erkekli herkes coşkuyla bağırıyor, şehir turu atıyordu. ben de başladım bağırmaya, “re re re, ra ra ra gassaray gassaray cimbombom!” diye. kendimi tamamıyla kalabalığın coşkusuna kaptırmıştım ve arkadaşlarımdan daha da coşkuyla kutluyordum şampiyonluğu. hayır, gizli Galatasaraylı değildim elbette, ama tam bir Galatasaraylı gibi davranıyordum.
bir buçuk saat geçti, kalabalığın coşkusu yavaş yavaş azalıyorken bizler arabaya doluşuyorduk. müziğin son sesini veriyorduk ve başlıyorduk şehir turuna. müzik de Arap müziği olunca gel de dur yerinde, kolay mı! bırak bizi, etrafımızdaki arabalarda, motosikletlerde, hatta kaldırımlarda insanlar müziği duyup oynamaya başlıyordu.
bütün bunları dostluk adına yaptım ben. nasıl ki o gecede Beşiktaşlılar da vardı cimbomu kutlayan, ben de vardım işte bir fenerli olarak. iyi ki de yaptım, hem üzüntümü dağıttım, hem de iki buçuk saatliğine Galatasaraylı olup bunun nasıl bir duygu olduğunu anladım. en önemlisi, Galatasaraylı arkadaşımdan fenerin şampiyonluğunu kutlama sözü aldım.
üzüldüğüm tek şeyse şu slogandı: cimbom kartal el ele, hep beraber fenere…

not: bu kutlamayı bugün tam bir yaşında olan blogumun da kutlaması olarak kabul ediyorum ve okuyan okumayan herkese teşekkür ediyor, başınızı ağrıttığım için de özür(!) diliyorum.

10 yorum:

Margot dedi ki...

Sevgili İvriz,
İyi ki yazmaya başlamışız bir sene önce. Aynı gün bu işi yapmaya karar vermemiz çok güzel bir tesadüf bence. Jurnal'in daha uzun seneler yayında olmasını diliyoruz.
Karşı komşun Margotto.

Murat Artan dedi ki...

margot, teşekkür ederim, bence de çok hoş bir tesadüf.
blogger lığı bırakmaya hiç niyetim yok; umarım sen de güzel yazılarınla devam edersin:)

celibon dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
celibon dedi ki...

Bir fenerli olarak böle bişey (henüz) yapmış olmasam da bence bu davranışın gerçekten gzl...

slogana gelince...; rahatsız edici. görmezlikten geliorum o kısmı :)

Gamzeli dedi ki...

iŞTE BEN BUNA DERİM DOSTLUK , KARDEŞLİK...HELAL OLSUN SANA İVRİZ...SENİ CANI GÖNÜLDEN KUTLARIM ...ÇOK İYİ BİRŞEY YAPMIŞSIN
BRAVOOOOOOOOO!!!

Murat Artan dedi ki...

red cat, evet slogan biraz rahatsız edici kabul ediyorum ama şu anda gerçek olan bir şey, yani şampiyon galatasaray. ne yapalım:(
zaten aziz yıldırım da istifa etmiş, darbe üstüne darbe ah ah:(

gamzeli,çok teşekkür ederim sağol:)

Murat Artan dedi ki...

sorma julyet çok dertliyim çok,

bu aralar beşiktaşa bir gıcığım ki sorma, aman gamzeli duymasın, keser valla beni.
yani doğru mu şimdi el ele verdiler bize cephe aldılar. bir gün cimbom elinden şampiyonluğu alırsa görecekler günlerini.

ama senin hatırın için hiç şüphen olmasın yaparım dediğini:)))

blacklebron dedi ki...

ivriz bende koyu bir fenerbahçe taraftarı sayılırım .. hatta 2004 yılıdaki şampiyonluğu saraçoğlunun çimlerinde kutlayan cinsten (: ama yaptıgın çok güzel bişey .. bende abime söz vermiştim kutlayacam şampiyon olursanoz demiştim .. Maçlar bitti 6ese şampiyon oldu.. Kalkıp abimi öpüp kuladım çok duygulandı ehueh (:

Unknown dedi ki...

Doğrusu çok iyi ve dahi fanatik Galatasaylı olan beni bile şaşırttın. Ne diyeyim. Varmış senin gibiler:)

osm18 dedi ki...


kaltak