Salı, Mayıs 23, 2006

Hari Mata Hari ve Layla

şu garip kıyafetleri ve maskeleriyle adeta Yüzüklerin Efendisi’nden fırlamış orklar gibi olan Lordi grubu nasıl birinci olabildi hayretlerim şaştı ama hakkını vermek lazım şarkıları gerçekten de güzeldi. benim gibi bir rockseverin sevinmesi ve desteklemesi gerekir ama hiç de öyle davranmadım geçen cumartesi akşamı; çünkü benim favorim Bosna Hersek’ti. gelin o güzel şarkılarını buradan dinleyin ve bana hak verin diye adeta haykırıyorum.

böyle güzel, duygulu ve anlamlı bir şarkı dururken niye iğrenç maskeli dillerini çıkara çıkara bir hal olan adamlar birinci oldu şaşırıyorum ama madem çoğunluk böyle istemiş, ne yapalım. aslında o maskeleri ve garip dil hareketleri olmasaydı belki de “oleey!” diye naralar atıp sevinecektim; çünkü şarkı bir rock şarkısı ve çok da güzel.
ama hala aklım o şarkıya, Bosna’nın şarkısına gidiyor. nitekim ben de oyumu onlara verdim, alın on kontorum size helal olsun diyerekten. zaten bu dost ülkeyi her zaman sevmişimdir ben, şarkı kötü bile olsa Bosna’ya verecektim oyumu. ekranda Hara Mati Hara grubunu gördükçe kalbimden bir sevgi seli boşaldı onlara. ama siz hiç merak etmeyin ben sizi birinci seçtim, gerisi boş, gerisi koca bir mavra.
süperstarımıza gelince… ona da çok klişe bir lafım var: önemli olan yarışmaktı.:)

not: eğer link çalışmazsa bosna'nın Eurovision sitesinden açarak dinleyebilirsiniz.

8 yorum:

U.T dedi ki...

Ben ilk seyrettiğimde grubun birinci olacağını hissettim,farklılardı çünkü sonuçtata kazandılar hayırlı olsun.On sene daha birincilik zor gelir bize trt kalırsa bu işler

Gamzeli dedi ki...

bende anlayamadım vallahi...Şarkıları iğrenç kendileri desen daha iğrenç...Hayret ettim doğrusu....

Murat Artan dedi ki...

tarkan,haklısın valla mesela ukrayna nın şarkısı ne kadar da klasikti birinci oldukları şarkıya benzer tarzdaydı. bosnayı beğendiğine sevindim:))

umar, çok doğru bu lordi eurovizyona biraz farklılık getirdi sanki yıllar geçtikçe daha da kötüye gidiyor yarışma.

gamzeli, rock müzikle aran iyi değilse hoşuna gitmemiş olabilir, ama şarkı iyiydi hakkını vermek lazım:))

hadi hep beraber söyleyelim: karşında suppısstar...:)))

Murat Artan dedi ki...

süperstar derse yabancılar garipsermiş , o yüzden bizim kırk yıllık süperstar oluvermiş suppırstar, ehihi:))

iyi de yabancılar türkçeyi de garipser ona bakarsan, o zaman şarkıyı niye ingilizce söylemedi?

aman neyse olmuş bitmiş boşverelim kalan sağlar bizimdir:))

Gamzeli dedi ki...

hadi canım sende neresi iyiydi..Daha güzel şarkılarda vardı...Birkere adamları gözüm bile tutmadı :P :P

Murat Artan dedi ki...

gamzeli benim de hiç gözüm tutmadı onları, yüzlerini bile saklıyorlarmış ama medya sağolsun deşifre ettiler de gördük neye benzediklerini:))

tarkan, onlar katılsa çok iyi olurdu ama şarkıya da bağlı bir şey, deniz seki harika bir besteci bu işi kıvırabilir. bakalım bekliyoruz seneye ne oacak.

Aslı Cin dedi ki...

Ben izlemedim programı ama kazanan açıklanınca tekrarladıklarında, berbat olduğunu düşündüm.Aslına bakarsan İvriz, rock müziğine hakaret olduğunu düşündüm.Sonra kliplerinde daha iyi geldi kulağıma,demek canlı performansları berbat, bu arada klipleri de 80 li yılların saçmasapan korku filmlerinin komik bir kopyası gibi.

Murat Artan dedi ki...

hımm klibini izlemedim ama aynı şeyleri ben de yaşadım, önce bu ne ya dedim ama sonra beğendim.

maskeleri berbat, bir de garip hareketleri yok mu, insanın midesi bulanıyor.
sıradan bir grup işte aslı.