Salı, Haziran 21, 2005

sonuç hüsran:(

ÖSS bitti ve bizler hayatımızın en kötü sınavını verdik sanırım.Ben büyük bir hayal kırıklığı yaşadım,rezil oldum.Belki de bunları hak ettim,bilmiyorum.Sınavdan çıktığımda içimden şu şarkıyı söylüyordum:"Ah!Yanmışım ben,sönmüşüm ben..."Sadece ben değil Mert,Neco,İlhan,Ahmet ve Murat.Onların durumu benden farksız değil.Onlar ki benim en iyi arkadaşlarım,dostlarım.Arkadaşlarım benden daha güçlüydüler,beni teselli etmek için epey bir uğraştılar.Onlar olmasaydı ne yapardım bilmiyorum;çünkü onlarla konuştukça rahatlıyordum.Bir şeyi çok iyi biliyorum:Ben yalnız değilim,zor bulunacak dostlarım var ve onlarla çok mutluyum.Her şey ÖSS değil,para değil;inanın bu dünyada güvenebileceğiniz,sığınabileceğiniz dostlarınız varsa hiç değil.
Evet,belki ÖSS olmadı ama hayat bundan ve öteki fani şeylerden ibaret değil;hiçbir şey onların yerini tutamaz.İyi ki varsınız...
Sanırım bu sene hepimiz bir yerlere dağılacağız,ben Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü'nde karar kıldım ama belli olmaz dur bakalım ne olacak...

Hiç yorum yok: