Çarşamba, Haziran 22, 2005

Boşta kaldım!

Öyle yoğun bir tempodan çıktım ki şimdi kendimi huzursuz hissediyorum.Sabah kalktığımda yapmam gereken belli bir işimin olmaması beni oldukça rahatsız ediyor.O kadar alışmışım ki boş durmamaya,utanmasam oturup ders çalışacağım,hem de ÖSS konularına.Ne yapayım ya bilmiyorum ki.Amaçsız olmak,boş boş oturmak bana göre değil;çünkü elimde olsa uyku bile uyumayacağım vakit kaybı diye.Elbette insan dinlenmeli ama bu kadar değil,ben bütün gün dinleniyorum.Ne yapacağımı bilsem,oturup düşünür,ona göre karar verirdim.Şu anda durumum belirsiz,ne okuyacağım,nerede okuyacağım bilmiyorum.Öf,boş oturmak çok sıkıcı!Dün bütün gün arkadaşlarımlaydım,yine öyle geçecek bütün yaz.Sonra tatil gelecek,hadi ona tamam,hem de büyük bir zevkle ama fazla değil,en fazla on gün.Amaçsız olmak çok kötü,şu anda ÖSS'yi kazanmadığım belli olsaydı,birkaç gün sonra ders çalışmaya başlardım.Neyse,dur bakalım bir şeyler düşünürüz.Of..!

Hiç yorum yok: