Pazartesi, Haziran 27, 2005

Höööööönk..!

Bugün Sabah gazetesi yeni ÖSS sistemi için örnek bir deneme sınavı vermiş,inceledim ama incelemez olaydım.Resmen ağzım açık kaldı,ne o sorular öyle?Toplam 240 soru ve iki bölümden oluşuyor,içinde integralden tutunda limite kadar sorular var.Amanın dedim bu sene ÖSS'ye girecekler yandı.Hele de liseden mezun olmuş adaylar varsa...Aslında ben böyle olmasını istiyordum ama tabi ki ben sınava girecekken değil:)Bence bu sistem belli bir tarih verildikten sonra uygulanmalıydı,mesela 2008 ÖSS'de tüm lise müfredatı sınav kapsamına alınacak denseydi de öğrenciler ona göre bir hazırlık yapsalardı.Böyle damdan düşer gibi olmamalıydı.Neyse ki ben sıyırdım,yoksa bu sene yılın en inek öğrencisi kategorisinde birinciliği kimseye kaptırmazdım.Geri kalanlara sabır ve şans diliyorum,işiniz zor.
Bu arada şunu da söylemeden geçmeyeceğim.Fen bilimleri kısmında bir soru şöyle diyor:.......hızı
ile hareket ederken (buraya dikkat) rölativistik kinetik enerjisi kaçtır?Tepkim aynen şöyleydi:Höööööööönnnkk..!
Bu ne ya?
Birazdan Mert ile buluşacağım,bunları bir kenara bırakmak en iyisi,boşveeer,bizden geçti nasıl olsa.

Hiç yorum yok: