Pazar, Haziran 26, 2005

otelsiz sahil kalmasın!

Bugün birtakım ekonomi ve finans gazetelerini gözden geçirdim,neler olmuş bu bizim sahillere haberim yok.Bacasız sanayimiz günden güne gelişiyor,bu çok iyi bir haber.Bir habere göre 3 yıl öncesine bakıldığında bomboş olan Antalya'nın Lara sahili şimdilerde birbiri ardına dikilen otellerle göz kamaştırıyor.Üstelik seneye tam 18 otel birden hizmete girecekmiş.Bu durum,ülkemizin turizm potansiyelinin ne kadar hızlı arttığının en bariz göstergesi.Otellerin mimari yapısı ayrı bir konu,değişik stillerde göz kamaştıran yapılar oldukça fazla,mesela uçak biçimli,saray biçimli,kelebek biçimli vesaire...Ben diyorum ki bu gidişle oteli ya da tatil köyü olmayan sahil kalmayacak,bütün sahil şeridi boyunca oteller dizi dizi olacak.Müthiş bir şey bu;1yıl içinde uğrayacak turist sayısını düşünün.Zaten bu hızla biz bunu da gerçekleştiririz,bakın görün.Üstelik işsizlere istihdam yaratacak,yurt içinde bırakılacak milyarlarca dolar da cabası.
Oteller şu yana dursun,bir de toplu konut çılgınlığı yaşanıyor.Yapılan toplu konut sayısı günden güne hızla artıyormuş.Üstelik Mortgage denilen toplu konut kredisi uygulamasına geçilirse durum daha da hızlanacakmış,ne iyi.Bu sayede daha düzenli bir kent görünümüne,estetik bir yapıya kavuşabilir şehirlerimiz.AH,hayalimdeki yaşama kavuşabilecek miyim acaba?Ben bunları okudukça daha bir çalışasım geliyor.Çalış,kazan ve tatil yap!Şimdi İngilizcemi geliştirmemin ne kadar önemli olduğunu daha iyi anlıyorum.
Çalışalım,kazanalım,oley..!

Hiç yorum yok: