Perşembe, Haziran 09, 2005

Doğum Günüm

Dün yeni yaşıma girdim,her şey çok güzeldi.Saat 12'ye doğru mesajlar gelmeye başladı arkadaşlarımdan.En güzeli de Gülden'den gelen mesajdı:Seni sevenler ancak bu sayede ne kadar değerli olduğunu anlayabildi;bugüne kadar kim bilir kaç kişinin hayatı küçük bir gülüşünle birdenbire değişti;gittiğin her yer varlığınla biraz daha fazla anlam kazandı...İYİ Kİ DOĞDUN;YOKSA DÜNYA KOCCAMAAAN BİR PARÇA EKSİK KALIRDI!MUTLU,UMUTLU,SAĞLIKLI YILLAR.
Canım arkadaşım bana bu mesajı yeni günü 5 saniye geçe göndermişti.O kadar duygulandım ki!
Sabah olduğunda mesajlar ve kutlamalar devam etti benim canım arkadaşlarımdan.Çiğdem,7 yıllık arkadaşım,benim için akşamki Leman Sam konserine bilet ayarlamıştı;ama ben Neco'ya söz vermiştim,onlarla olacaktım akşam.Neco'nun evi tam amfi tiyatronun karşısında;yani tam olarak sahne görünüyor.Evleri iki katlı ve biz terasta izleyecektik.
Öğleden sonra İlhan bize geldi,O da bizim gruptan.O başlıbaşına bir olay zaten,İlhan'ı anlatmakla bitiremezsiniz.Biz aramızda "skandal" deriz kendisine,bir ara anlatmalıyım.
İlhan ile beraber çıktık yola,akşam başlıyordu.Sahne buradan müthiş görünüyordu ve Leman Sam sahnedeydi!"İlla" adlı şarkıyla başladı,müthişti!Evde sadece biz değil,başka misafirler de vardı,onlar üst katta,biz alt katta izliyorduk.Her şey çok iyi gidiyordu,sıra benim doğum günü partime gelmişti.Mumları üfledim,pastamızı yedik,fotoğraflar çekindik.Üf,anlatamıyorum bu müthiş geceyi,kelimelere sığmıyor!Dışarıda muazzam bir kalabalık ve Leman Sam;ben ise arkadaşlarımla,doğum günü partimdeyim,sevdiklerimle,dostlarımla.Müthiş bir geceydi,başka yapabileceğim bir şey yok,tıkandım işte burada.
Bir şeyi çok iyi biliyorum,ben mutluyum ve yalnız değilim.Çok seviliyorum ve çok seviyorum.İyi ki varsınız sizleri çoooooooook seviyorum!

Hiç yorum yok: