Pazartesi, Haziran 02, 2008

son yaz

yaz kendini iyiden iyiye hissettirmeye başlamışken, çöl sıcakları bastırmadan Antep'ten gitmeye hazırlanırken, günlerin kimi zaman yoğun koşuşturmacası kimi zaman da serbestiyeti içinde yuvarlanırken; şimdiden bu yazın ve gelecek dönemin hatta geleceğimin planlarını kafamda tasarlamanın düşünceleri içerisinde zamanı su gibi akıtıyorum. iple çektiğim bu yaz ayında kendime yapacak bir yığın keyifli iş hazırladım. hem güzel bir şekilde dinleneceğim hem de önümüzdeki döneme sıkı bir şekilde hazırlanmış olarak Antep'e geri döneceğim. belki de bu yaz benim rahatça geçireceğim en son yaz olacak. o yüzden farklı bir tadı olacak bu yazın.

okul zamanlarında aylakça geçen güzelim yaz aylarının kıymetini bilmek isterdim. bir sona yaklaştığımdan olsa gerek, kıymetini yeni anladım. geçireceğim en son aylakça yazı aynı aylaklık ruhuyla ama önemli ve faydalı işler peşinde geçireceğim. ve bu yaz sanırım baştan sona kadar kendi evimde, Antakya'da geçireceğim en son yaz olacak.

çetin bir hayata doğru gün be gün ilerliyorum. hem heyecanlıyım hem de aylak yazlarımdan yoksun kalacağım için biraz mahzunum.

4 yorum:

Aymen dedi ki...

Sana en güzel mesleğin ve en güzel günlerin öğrencilik günleri olduğunu söyleyen olmuşmuydu bende başka:)

Adsız dedi ki...

Dostum,her gelen yeni dönemin hayatına katacağı yeniliklerde olacaktır.Bunlar senin şekillenmende ki birer basamak.Öğrencilik yaşantından sivil ve iş hayatına geçiş döneminin getirisi ve götürüsü çok olur.Hayatının tamamını öğrencilik olarak geçiremeyeceğine göre,bu durumda en hızlı değişimi gösterek yeni koşullara severek alışıp muvaffak olmak en seni ayakta tutar.Bu aylak yaz ilerisi için, planların için, durup dinlenmen ve strateji belirleyeceğin bir dönem olsun.Gönlüne göre gez dolaş...

Murat Artan dedi ki...

aymen,evet hep söylerler,ileride ben de söyleyeceğim herhalde:)

umar,faydalı görüşlerin için çok teşekkür ederim.evet hayat hep öğrencilikle ve uzun yaz tatilleriyle geçmeyecek,çok inanıyorum ki iş hayatımın bana yeni güzellikler getireceği açık.üstelik insan ancak çalışınca hayattan keyif alır,işsiz bir insan zaman çabucak geçsin ister çünkü sıkılır.mesleğinği seviyorsa insan bundan da büyük keyif alacaktır.

Gamzeli dedi ki...

hava gerçekten çok güzel gidiyor , yazın başka bir tadı var , kışın ayrı bir tadı var her ikisinide çok seviyorum :)