Cumartesi, Haziran 10, 2006

definitely maybe

Oasis’in ilk albümü “Definitely Maybe” dünya çapında tüm zamanların en iyi albümü seçildi. Oasis’i tanımayanlar bilmezler ama gerçekten bunu hak eden bir albüm. bu albümden bir şarkıyı yayınlamak isterdim ama Oasis’in müziğine ilk dinlemede aşina olmak özellikle bu tarz müzikleri tanımayanlar için bir anlam ifade etmeyebiliyor. ben de bir başka albümünden yine hit olmuş ve daha çabuk aşina olacağınız bir parçayı, “go let it out” u yayınlıyorum.
gerçekten harika ve hayat dolu bir şarkı, insana yaşama sevinci veren bir eser. zaten Oasis’in müziği ve şarkıları hep hayat dolu. alıştığınız zaman tutkunu olacaksınız.
bu arada, Oasis'in, efsane grup "The Beatles" ın albümünü ikinci sırada bıraktığına da dikkat etmek lazım.

4 yorum:

Murat Artan dedi ki...

teşekkür ederim juli, oasis kafa dağıtmak, dinlenmek ve huzur bulmak için birebir:))
şıkır şıkır bir şarkı ,değil mi?:)))

Gamzeli dedi ki...

BEN TANIMIYORUM BUNLARI :)

Murat Artan dedi ki...

tarkan, dinle dinle, gerçekten harika bir albüm, sadece bu değil diğerleri de öyle.

gamzeli, artık biliyorsun:))
o kadar çok müzik var ki aslında tanımamız gereken, kim bilir ne kadar güzel müzikleri kaçırıyoruz.

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read