Pazartesi, Ocak 02, 2006

sağlık, mutluluk, huzur...

bu, yeni yılın ilk yazısı. konusu malum. ama başlamayacağım şimdi ben de " yeni yılın sağlık, mutluluk, huzur... getirmesi dileğiyle" diye. biraz farklı şeyler söyleyelim artık. gerçi sağlıklı bir yıl dilemeden de edemeyeceğim; çünkü yeni yıla hasta yatağında giren ben, bunu es geçemem doğal olarak. çok kötü bir durum, millet eğlenirken sen seyret. yılbaşı mönüsündeyse çok kıymetli(?) ilaçlar. aman Allah'ım! şimdi çok iyi anlıyorum yatalak hastaların halini, dört gün boyunca evden çıkmayıp yatan ben beşinci günü her ihtimali göze alıp sokağa attım kendimi, peki ya onlar?

yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder diye bir teori vardır ya herkesin bildiği, e şimdi ben bu yılı hastalıklarla mı geçireceğim diye hiç tasalanmadım. bir sürü insan yeni yıla sevinçle giriyor ama kaçı bütün yılı sevinçle geçiriyor mantığıyla hareket ederek bu sonuca ulaştım. zaten bu sorunun cevabı da "hiçbiri" olacağı için epey bir rahatlamış durumdayım.

eski yıla baktığımda epey bir felaket yaşandığını hatırlıyorum, dolayısıyla bu yıl felaketsiz bir yıl diliyorum insanlığa.
mutlu seneler.

Hiç yorum yok: