Cuma, Ocak 06, 2006

evim güzel evim

acaba kaç kişi organik bir madde olan PVC (polivinilklorür) 'nin radyasyon yaydığını biliyor?
ya da laminant parkenin de aynı suçu işlediğini, hatta bazı avrupa ülkelerinde kullanımının yasak olduğunu...
eve giriyoruz, yerler laminant parke, pencereler PVC doğrama. bir yanda buzdolabı, bir yanda televizyon, şu, bu... her yandan radyasyon yayılıyor. eve huzur, sağlık bulmaya girelim derken farkında olmadan sağlığımızdan oluyoruz. sonra da kaybettiğimiz sağlığımız için binler para döküyoruz.

son söze gerek var mı?

5 yorum:

Tugc dedi ki...

Eyvah..demekki ben cifte ateste kaldim..Bizim evde ikisi de var..:(

Murat Artan dedi ki...

geçmiş olsun..!

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

benim işim pvc üzerine ben bu bilipte yaşanyan bir yaşayan ölüyüm...

Adsız dedi ki...

Bununla ilgili bilimsel bir veri veya bir internet sitesi varsa gonderebilir misiniz?
Bunun bir dedikodu olduğunu düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

bende inanamıyorum... gerçekten doğrumu acaba??