Perşembe, Haziran 18, 2009

kuzeye doğru

dün itibariyle Malatya'dayım. ayağımın tozuyla sabah sabah üniversiteye gittim, unutmadan bir de fotoğrafını çektim. İnönü üniversitesi çok güzelmiş gerçekten çok beğendim. neredeyse bir özel üniversite gibi kaliteli, kampüsü bir harika, binalar gıcır. eğitimi nasıl işte onu bilmiyorum, okuyanlardan sorun:)
buradaki işim çabucak bitse Erzurum' a gitme planlarım var,yaylaya davetliyim ama tarih de çok sıkışık. haftaya perşembe Antep' te olmam lazım. Malatya' da işim ne zaman biter bilmiyorum, başkalarının insafına kaldık. ahh o yaylaya bir gitsem, 2500 metre rakım, mis gibi hava, çiçekler, kuzular... Heidi misali gezeceğim, iki güncük bile olsun ama ne olur...

3 yorum:

untilwesaygoodbye dedi ki...

Malatya'ya neden gittiniz? Bu arada ailem Malatya İnönü üniversitesindeki kampğüsindeki kalıyorlar. Ben de 1 temmuzda orda olacağım.
Söylediklerinize katılıyorum. Gerçekten çok güzel bir kampüse ait. Oradaki güzellikleri eski rektör Fatih Hilmioğlu yaptıç. Şuanda ise kendisi Ergenekondan içerde...

Aymen dedi ki...

1- memleketimde ne işin var 2- senin okul kurak çöle benzer burasının yanında 3-erzurum da ne işin var 4- heidi değil peter olman daha mantıklı değil mi? 5- şimdilik bu kadar yeter:)

Murat Artan dedi ki...

koray,üniversitede iş vardı onun için buradayım. kocaman ve düzenli bir kampüs,rektörün ellerine sağlık,bilim kafeteryada açık havada kahve keyfi de yaptım havuz da yanıbaşımda pek keyifliydi:)

aymen,güldürdünüz beni:) 1-memleketinize selamınızı getirdim,erkenekten geçerken aklıma geldiniz,şu fotosunu çektiğiniz kayısı ağacını aradım acaba nerede diye,hani altında kahvaltı yaptığınız:D
2-okuluma laf yok,benim okulum bu okulu döver:)
3-erzurumda yaylaya gitmek için can atıyorum,ilk defa gideceğim,bana burası tam senlik kaçırma dediler ben bi gidip oraları fethedeyim geleyim:D
4-haklısınız peteri unuttum,tamam ben peter olayım:)
5-yine bekleriz:D