Pazartesi, Haziran 08, 2009

geride kalan bahar




bir bahar daha bitmek üzere. bu baharda eski ben olamadım, ne yağmurları izleyebildim gönlümce, ne o baharın güzel güneşini hissedebildim doyasıya içimde. ama yine de güzellikler gözümün önünden hiç gitmedi, ben her bahar olduğu gibi elimdekilerle yetinip baharı yaşamaya çalıştım. ne kadar çok işim olsa da yarıda kesip gökyüzündeki şimşekleri seyrettim hayranlıkla ve toprağın kokusunu çektim içime. bir de bu fotoğrafları topladım elimden geldiğince.
hoşçakal bahar.
hoşgeldin yaz; sarı ve sıcak yaz...


2 yorum:

untilwesaygoodbye dedi ki...

sanırım bu yıl baharı yaşayamıcam. :(
TYa tamam baharda yağmur olur da bu kadar da olmaz. Biraz güneş istiyorum, ama kavuran cinsinden değil...

Murat Artan dedi ki...

yağmur yağsın oralara,bereket bitmesin de sen de gel bu taraflara,güneş çok burada,hem de yakmayan cinsinden:)