Cuma, Haziran 19, 2009

gün batarken

Antep gün batımı
pazarcık gün batımı

bugüne kadar izlediğim en güzel gün batımı bizim köyde olanıdır. sarı sarı tarlaların ötesinde uzanan Amanoslar' a batan o güzel güneşi köyün sessizliğinde oturup izlemek ne büyük keyiftir anlatılmaz. uzun zaman oldu izlemeyeli, ne zaman gidebilirim bilmiyorum.
gün batımlarını izlemek her zaman bir keyif oldu benim için. şimdilerde Antep' teki evimde odamın balkonundan batan güneşi izliyorum ötede uzanan çam ormanına doğru kayarken. kuzeye doğru giderken otobüsten batan güneşi resimledim, çok güzeldi o an. ama eminim ki bizim köydeki kadar güzel batamaz. Nemrut' ta nasıl batıyor bilmiyorum ama orası daha güzelse de inkar etmem söylerim:)

1 yorum:

Aymen dedi ki...

tam da en güzel gün batımı nemrut ta olur diyecektim yazmışsın sonlara doğru.