Salı, Haziran 09, 2009

kaçamak

Keldağı ve Akdeniz
dalgalar ve kumsal

kumda ayak izlerim
cuma günü Antakya' ya geldim. o günden beri hem geziyorum, hem de masa başındayım. bugün o kadar güzel bir güneş vardı ki ve ben eğer denize gitmeden yarın Antep'e dönseydim kesin çok pişman olacaktım. denizi ne çok özlemişim, onu görünce yüzüm gülümsedi. önce biraz yürüyüş, sonra güneş.... balık tutanlar, yürüyüş yapanlar, yüzenler... dalgaların güzel sesi ve açıklarda balıkçı teknelerinin homurtusu.
güzel bir kaçamaktı, şimdi bir sürü işim var, yetişir mi bilmem ama o anda canımın istediğini yapmak hoşuma gidiyor. varsın odamın ışığı geç saatlere kadar yansın, ben bu enerjiyle bu işi de hallederim.
en kısa zamanda görüşmek ümidiyle Akdeniz.

2 yorum:

Aymen dedi ki...

ne güzel manzaralar. iyi tatiller

Murat Artan dedi ki...

teşekkür ederimm:D