Perşembe, Haziran 25, 2009

geri döndüm

dün gece itibariyle Antep' teyim. Malatya' daki işim tahmin edemeyeceğim kadar erken bitti ve tabii ki ben kuzeydoğuya doğru yola çıktım. çok heyecanlıydım, boşuna değilmiş. muhteşem bir üç gün geçirdim Erzurum' da. daha bir gün bile olmadı ve ben o yaylaları çok özledim. aman Allah' ım ne güzel yerler öyle.
gün be gün anlatacağım hepsini, bir sürü fotoğraf ve video çektim. orada sadece doğa vardı; güneş, yağmur, dolu, şimşekler, çağlayan sular, binbir çeşit çiçekler...
oradaki serin ve bol oksijenli havadan sonra Antep' in sıcağı fena çarptı. neyse ki sıcakla aram iyi, güneşi seviyorum, bir problem yok. haftaya okula dönüyorum, dersler beni bekliyor. ağustosta atolyede olacağım, bu yaz çabucak geçip gidecek gibi. şimdiden temmuzu getirdim nasıl da geçiyor zaman.

Hiç yorum yok: