Pazar, Ocak 06, 2008

günler...geceler...

bugünlerde hep aynı moddayım.
sabahları erkenden kalkıyorum, akşam beşe doğru tekrar evde oluyorum. günüm sıkıcı geçmiyor,eğleniyorum.hele de eve dönüşlerimden büyük bir keyif duyuyorum.en yakın arkadaşlarımdan biriyle kimi zaman sakin kimi zaman koştura koştura otobüse biniyoruz.kimi zaman yağmur yağıyor dışarıda,kimi zaman güneş oluyor.bazen sakin güzel sohbet ediyoruz,bazen de şamata içinde boğuluyoruz.hayatta bana bu kadar çok benzeyen birini bulacağımı hiç zannetmezdim ama buldum işte. burçlarımız, huylarımız, düşüncelerimiz, zevklerimiz o kadar çok benzerlikler içeriyor ki.
akşamları evde durmak adına büyük bir çaba gösteriyorum desem yalan olur.bol bol vakit geçiriyorum dışarıda,yeterki fırsat çıksın.öyleki,kaç gündür alışverice gideceğim ama sürekli erteliyorum.
havalar da soğuk, günler akıp gidiyor durmaksızın.
baharlar, sıcaklar geliyor aklıma; özlüyorum. kışı yaşayamıyorum buralarda, tadına pek varamıyorum; onu da özlüyorum. sabah çıktığımda ıslak bir gün varsa karşımda, aklıma Antakya geliyor. dinmek bilmeyen yağmurları,ıslak günleri, geceleri düşünüyorum. hissiyatlı rüyalar görüyorum;bazen kalbimde tatlı bir hoşluk, bazen sıkıntı, bazen de özlemle uyanıyorum.

günler geçip gidiyor,ben iyiyim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

İvriz merhaba
Tarkan başka bir adresle mi yazıyor acaba?Bilginiz varmı diyecektim.

Eski bir okuyucusu olarak size sormak istedim.yanlış anlamaz ve cevaplarsınız umarım.

Teşekkürler.
S.Ertürk

Adsız dedi ki...

Akşam eve dönerken benimde içimde çoğu zaman huzur olur.Özellikle yoğun ve yorucu bir günü geride bırakmışsam eğer.Kışı istanbulda da yaşamaya başladık.Bir günlük kar yağdı ağzımıza bal çalar gibiydi.Oysa ben bastığımda ayağımın diz kapağına kadar olan kısmı karın altında kalacak şekildeki kar yağışlarını özledim.İyi olmana sevindim.

Hilal dedi ki...

İyi olman güzel
Günler ne kadar çabuk geçiyor aslında.Göz açıp kapayıncaya kadar..ne kadar kısa
kıymetini bilelim..

Adsız dedi ki...

murat merhaba naber nasılsın...
hatırlıyorsan...

xxabcxx

Gamzeli dedi ki...

Zaman nasıl geçiyor bende bu yeni işimde hiç anlamıyorum bile, öyle yoğun oluyorki fırsat bulamıyorum hiçbirşeye allahtan hafta sonu çalışmıyorum, güzel vakit geçiriyorsun, inşaallah hep böyle devam eder...

Murat Artan dedi ki...

sayın Ertürk,
Tarkan uzun süredir yazma işini bıraktı,bana mail atarsanız size mail adresini verebilirim.

umar,izmir e bile kar yağmış ama Antep'e sadece yağmur yağdı.kar ilk yağdığında güzel oluyor bence,o yüzden istanbul da yağan kar fazla yerde kalmıyor ve güzel oluyor.

hilal,sahiden de ben de şu aralar farkındayım zamanın nasıl da geçip gittiğini,iyi değerlendirmek lazım günleri.

xxabcxx,
nasıl hatırlamam:) hoşgeldin,teşekkür ederim;)

gamze,
teşekkür ederim,sağol temennin için.sana kolaylıklar dilerim.