Pazartesi, Temmuz 30, 2007

the weather man

dün akşam "Melekler Şehri" ni izlerken aklıma Nicholas'ın başka bir filmi geldi,zaten bugünlerde o kadar sıcak ki hava,klimalı odadan başka bir yerde oturmak imkansız.bilgisayarımdan bile vazgeçtim diyebilirim.şu anda hararet basmış durumda beni,birazdan içeri kaçacağım zaten. arkadaşlarımızla buluşmalarımız artık kliması olan evlerde olmaya başladı denilebilir. geçenlerde evimizin yakınlarındaki parkta buluşup bizim eve attık kapağı.arkadaşım "klima vardı değil mi?" diye sorma yüzsüzlüğünü:) bile gösterdi ki anlayın artık halimizi. ben de film izlerken ya da haberlerde yağmur falan görürsem direk odaklanıyorum ekrana. birazdan sıcağa rağmen çıkıp beş dakika aşağıdaki cd shop a uğrayıp şu bol yağmurlu Nicholas filmini alayım,doya doya yağmur kar falan göreyim istiyorum.
filmi beğenirsem size de tavsiye ederim,yok olmadı beğenmezsem hiç bahsetmem.bana şu yağmur kar görüntüleri de yeter.

2 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Hakikaten öyle, yağmura hasret kaldık, bu gidişlede hasret kalacağız sanırım, kötü bir durum...

Klimasız gerçekten oturulmuyor...allah yardımcımız olsun...

Murat Artan dedi ki...

amin.
dua edelim de yağmurlar yıkasın topraklarımızı.
dünden beri serinledi ama antakya;)
klimasız oturuluyor neyseki.