Pazartesi, Temmuz 16, 2007

ardına bakmadan gitmek

bir saat önce annemi ve ablamı şehir dışına yolladık,onlar giderken ben arkalarından su döktüm. Sonra düşündüm birden benim de gittiğimi,kalbim kıpırdadı,garip oldum. Giderken hayal ettim kendimi,gitmek istemedim o an.geçici bir tatil bile olsa kaç gündür gitmek istediğimi söylesem de içimden, aslında istemediğimi anladım. İçeri girdim,müziği açtım,yeni çıkmış bir albümün yeni dinlediğim şarkılarından bir tanesi takıldı sürekli, aldı beni götürdü bir yerlere.odamın perdesini açtım, karşıdaki güzel dağı,sokağımızı ve bu sokakta yaşadıklarımı hayal ettim şarkıyla beraber.bir gün ya temelli gidersem dedim içimden,ne olacak o zaman?
bir gün temelli gideceğim,biliyorum ama hep dua ediyorum o gün geldiğinde arkama dönüp bakmayayım diye.

Hiç yorum yok: