Cuma, Ocak 26, 2007

radyo keyfi

en keyif aldığım şeylerden bir tanesi de radyo keyfi yapmaktır. lisedeyken sabahları altıda kalkmak zorundaydım ve beni en iyi uyandıran şey o sıralar number one fm de program yapan Cem Ceminay olurdu. sabahları onun sesiyle uyanmak çok hoşuma giderdi, zaten hareketli hit şarkılar çalardı radyoda. yaşadığımı, hayatta olduğumu hissettirirdi bana ve yatağımdan fırlardım.

şimdilerde Radyo Odtu ve Radyo Eksen i dinlemek beni mutlu ediyor. hele de tatil sabahları sekiz buçuk gibi kalkıp radyoyu açmak ve müzik eşliğinde kahvaltı çayını koymak büyük bir keyif benim için. sevdiğiniz sabah programı eşliğinde çayınızı yudumlamak gibisi yoktur, ister yaz olsun ister kış. ama kışın daha bir zevkli oluyor sanki bütün bunlar. havanın kasvetini en güzel bu şekilde dağıtıyorsunuz içinizde.

nice tatlı radyo keyiflerine...

3 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Bende bir aralar çok seviyordum radyo dinlemesini , işe geldimmi ilk işim radyo açmak, çünkü her radyo sabahları dinliyecelere huzurlu bir ortam yaratmak için mutlaka hareketli şarkılar çalarlar, bu da benim çok hoşuma gidiyoru, şimdi de dinliyorum ama eskisi kadar değil :)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Sanırım ben orta sonda idim, Super FM'in harika olduğu bir yıl vardı. Kültür mantarı, Füsun vs... Kariyerinin zirvesinde dj'lerdi.
Sadece o zaman düzenli radyo dinledim. Sonra her güzel şey gibi o dönem d bitti.

Murat Artan dedi ki...

gamze, ayılmak için radyo birebir.bir de radyo kültürü var ki keyfi benzersiz bence. sevdiğin bir programı dinlemenin zevki çok başka oluyor. kaliteli bir radyo bulup bu kültürü devam ettirmeni tavsiye ederim.

sevda sözleri,öyle demeseydin yahu,bitmeyen güzel şeyler de var,umarım hayatın boyunca eksilmezler.