Pazar, Ocak 07, 2007

hayal

Avrupa’nın en imrendiğim tarafı kültüre ve sanata verdikleri önemdir benim gözümde. Sırf bu kültürel ve sanatsal yoğunluk için bile soğuğuna kasvetine katlanıp Avrupa da, özellikle de tarihi şehirlerinde yaşamayı arzu etmişlimdir bir iki yıl kadar.
Viyana filarmoni orkestrasını herkes bilir zaten, dünyaca ünlüdür ve ben bu orkestranın verdiği bir konsere gitmeyi, o tarihi binada bu muazzam olayı canlı canlı seyretmeyi hayal ederim hep. Geçen yıl olduğu gibi bu yılbaşında da televizyondan izledim konseri. Sonra da hep düşündüm, neden bizim de böyle muazzam bir orkestramız yok ki diye hayıflandım.
Ama umarım bir gün bu hayalimi gerçekleştireceğim ve o altın kaplı muhteşem tarihi binada bu 164 yıllık orkestrayı dinleyeceğim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayal gözüyle baktığın herşey hayal kalır.Hayal olarak baktığın şeylere hedef dersen ve smart hedefler olursa o zaman gerçekleştirirsin.
...
5n1 k teoremi
...
Şöyle gerçekleştirirsin bak dinle :)
...
Kim: Ben
Ne : Viyana Filarmoni orkestrasını
Nerede: Avrupada
Ne zaman :Okulu bitirip kendi kazancımı elde edince.
Nasıl:Bilet alıp uçağa atladığım gibi
Niçin :Ruhumu ve isteğimi tatmin etmek için gidip izleyeceğim :)))
...
Al işte Hayalin smart bir hedef oldu :)))

Gamzeli dedi ki...

e hadi inşallah birgün dinlersin :)

Murat Artan dedi ki...

umar, padişah 4. Murat Bağdat'ı aldıktan sonra "Bağdat'ı almaya çalışmak, Bağdat'ın kendisinden daha mı güzeldi ne?" demiş. benimki de bir hedef elbette ama hedefe olaşmak yolunda çalışırken alınan hazzın daha çok olduğuna kanaat getirirsek, hayal demek bu hazı daha da belirginleştiriyor sanki. yoksa kesinlikle bir hedef benimki,hem de çok inandığım bir hedef.

gamzeli, inaşllah, çok inanıyorum,bir gün yapacağım. bu adamlar geçen yaz ilk defa istanbul a geldiler ama illa ki o tarihi binada dinlemek isterim ben, viyana da ahh ah:)))

DRNEFES dedi ki...

vardır belki bizde de haberimiz yoktur,bu kadar bilinmez çok takip edenler bilir belki bi araştır bence;)

Gamzeli dedi ki...

İnşallah kabul olur istediğin, daha çok içten iste :)

Adsız dedi ki...

bizimkiler adam gibi maas alabilse herhalde boyle olurlar... gecinmek icin binbir tane ozel ders vermekten adamda tabi ne enerji ne de istek kaliyor. hmmpf

Murat Artan dedi ki...

menapoz abla, bizde de var elbette ama viyana ya da berlin gibi dünyaca ünlü, her şeyden aşmış değiller. umarım bir gün olur.

su,çok haklısın her söylediğine katılıyorum, ne kadar çok kültür,sanat o kadar çok kalite ve gelişmişliktir ama işte...

Adsız dedi ki...

belki birgun birseyley yapmak gelir elimizden, kimbilir, bilemiyorum...

sen gidersin, biliyorum. sadece zaman meselesi:)