Pazar, Temmuz 16, 2006

tatile giden yol sekiz saat

sıcak bir öğlen vaktindeyiz, güneş şualarını yeryüzüne cömertçe salıveriyor, denizden topladığı nemi yük edip dağları tepeleri dolaşarak vadideki şehrimize inen rüzgar ürkütücü uğultusuyla tozu dumana katıyor, insanı bazen çileden çıkartacak hatta küfrettirecek kadar şiddetli esiyor.
bugün Pazar malum, caddeler ve sokaklar sıcaktan kavruluyor, millet ya çoktan yazlığına gitmiş ya da pazardan pazara yirmi beş km ötedeki güzelim sahillere iniyor. bense evdeyim, radyo n101’i dinliyorum. dışarı çıkmaya yürek isteyecek bir sıcak varken yapabileceğim bir şey yok doğal olarak. ya kitap okuyacağım, ya oyun oynayacağım ya da tv izleyeceğim, ta ki saatin akrebi altıyı gösterip de sokağa çıkma vizesi verilinceye kadar.
dün itibariyle tatile gidecekken çıkan bir iki aksilik sonucu hala buralardayız. gitmeden önce yapmam gereken bir iki iş de varken hala tembellik edip yapmıyorum. mektup yazmam gerek mesela. geçen hafta Litvanyalı mektup arkadaşımdan gelen mektuba cevap vermem gerekiyor gitmeden önce. ismi Migle ve yirmi üç yaşında, ismi nasıl okunuyor bilmiyorum ama ben yazıldığı gibi okuyorum, öyledir herhalde.yaklaşık dört yıldır yazışıyoruz. her zaman yaptığım gibi mektubu yazdım, mektup kağıdı ve zarfı da aldım ama bir zahmet buyurup da postalayamıyorum.
onun yerine gazetenin pazar ekini okuyor, bol bol müzik dinliyorum. tatilde de gündüz sıcağında yapacağım şeyler bu ve benzeri şeyler işte. burada 32-33 dereceyle boğuşurken orada 37-38’ lerle uğraşacağımdan, burada zorunlu bir şekilde bazen gündüzleri dışarı çıksam da orada bu ihtimal sıfıra inecek gibi. ancak akşamlar ve geceler bizimdir dostlar, emin olabilirsiniz.
evet gidiyorum ve yaklaşık olarak bir ay yokum. herkese iyi bir tatil ve ferah bir yaz diliyorum.
görüşmek üzere.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Sanada iyi tatiller...

Su dedi ki...

Iyi tatiller!

Nedense is postalamaya gilince beni de haftalar alir postaneye gitmek..

Su koy anilarindan biraz daha yazsana? "SInIr" yazin cok guzel bir o kadar da uzgun.

Kayhanoviç dedi ki...

ii tatiller millet geziyor ne güzel biz işden kafamızı kaldıramıyoruz:( bunaldım ya

cengiz beyaz dedi ki...

hepimize iyi tatiller...bu ara tebrik ederim murat bolg aleminde çığır açma yolundasın...

cengiz beyaz dedi ki...

bu arada Ankara Üni.de yapmış olduğum sunumun linkine blogumda ulaşabilirsin...kusura bakma...anca ekleyebildim...

Gamzeli dedi ki...

Ayy şu denizi gördüm mü? içim gidiyor yaa...hadi sana iyi tatiller....

U.T dedi ki...

İyi tatiller

U.T dedi ki...

gelmedinmi hala

Gamzeli dedi ki...

off be ne tatilmiş bu böyle :)

Gamzeli dedi ki...

Senmi tatili bırakmadın ...tatil mi seni bırakmadı :)

Aziz Guzeloglu dedi ki...

Merhaba.

Murat Artan dedi ki...

sağolun, varolun, eksik olmayın dostlar, geldim buradayım çok özlemişim valla:)

Adsız dedi ki...

best regards, nice info Slut wife orgy Wall mount cabinets for home Richmond virginia home owners insurance Amateur ass worship video v for vendetta t shirts Toy cattle feeder Chrysler sebring starts but cuts off Horses running at chester races scrabble answers football hits leather furniture 8 way hand tied scrabble dicionary on internet Alcohol and topamax unsecured credit card for poor credit