Perşembe, Ağustos 17, 2006

geri dönüş

evet, işte geldim yine buradayım. bilgisayarımı ve evimi çok özlemişim. oturdum başına epey bir kalkmaya niyetim de yok.
dün akşam geri döndük Antakya'ya. duş aldım, yemek yedim, kapı pencere ne varsa hepsini dayaladım ve kendimi yatağa attım. sekiz saat yolculuk az değil tabii, insan oturup da yoruluyor, ne enteresan.
tatilim çok iyi geçti, tek sorun sıcaklardı. ilk gittiğimiz günler havalar gayet güzeldi, hatta ben pek şaşırdım bu duruma. bazı sabahlar kalkıp balkona çıktığımda harika bir serinlik oluyordu ama fazla uzun sürmedi. sıcaklar bastırdı, hem de bir daha gitmemek üzere. öğlen dışarı çıkabiliyorken eski havalara aklım gitti bir gün, çıktım ve pişman oldum, ondan sonra da kimse beni zorlamadıkça adımımı atmadım oraya buraya. saat altıdan sonra çarşı pazar insan kaynıyordu. biz boyuna su içiyorduk, susamadığımız halde. suydu, kolaydı, karpuzdu derken mideyi de üşütmedik mi bir güzel! bir gün boyunca inim inim inledim, doktorun sayesinde(?) üç gün boyunca yayla çorbası içmek zorunda kaldım. bunlar dışında her şey güzeldi. balığa bile gittik, üstelik sekiz dokuz tane tuttuk. olta ile değil, ağ ile tuttuk balıkları ama öyle büyük ağ değil, bizimki küçük basit ağlardandı ama çok işe yarıyor tavsiye ederim.
neticede tatil sona erdi. en çok da yatağımı ve arkadaşlarımı özlemişim, bugün onlarlaydım bütün gün. daha görüşemediklerim de var, hatta komşu bloglara da uğramam lazım, en iyisi bu yazı burada bitsin.

4 yorum:

... dedi ki...

hoşgeldiiiiiiinn...

Su dedi ki...

hosgeldin :) neredeydin sormasi ayip?

Adsız dedi ki...

welcome ,welcome

U.T dedi ki...

hoşgeldin özledik yahu :)