Cuma, Ağustos 27, 2010

gökkuşağı

geldiğimden bu yana yaylaya ilk yağmur geçen salı  günü düştü. o günden beri hava iyiden iyiye serinledi. ama esas soğuk ve fırtına dün çıktı. sabah altı civarında uyandırdı beni gök gürültüsü ve rüzgarın sesi. zaten dört buçukta uyumuştum hem de yarım yamalak; ondan sonra dokuz ona kadar uyuyamadım. iyi bir yağmur yağdı, dağların tepelerin tozu kalktı, rengi değişti. ama iyice soğudu hava, toprak çamur oldu, rüzgarın ardı arkası kesilmedi; o yüzden ben de gezmeye çıkamaz oldum. 

dün iftara doğru yine gökgürültüsü eşliğinde yağmur çöktü, sonra gökkuşağı çıktı. ne kadar zaman olmuştur bilmiyorum gökkuşağı görmeyeli.
gezmeye çıktığım son gün yani çarşamba günü çektim bu iki fotoğrafı. hava ılıktı, önce biraz uzanıp otlara, bulutları seyrettim. sonra tepelere çıkıp bulutlar eşliğindeki akşam manzaralarını seyrettim.

4 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Ne kadar güzel manzaralar bende hiç böyle gökkuşağı görmemiştim Gaziantep'te
galiba resimlerde daha bi güzel göründü şimdi antep bana
ziyaretiniz için tekrar teşekkür ederim yine bekleriz nede olsa hemşeriymişiz

Murat Artan dedi ki...

aslında burası antep değil, erzurum. bu fotoğraflar da erzurum dan.

benim hatam, yazdığımla sanki antepteymiş gibi anlaşılıyor. hatamı düzeltmeliyim,teşekkür ederim.

Zeugma dedi ki...

Yakaladığınız gökkuşağı çok güzelmiş gerçekten...
Ve diğer manzaralar da...
Türkiye'nin en soğuk kenti Erzurum bulutlarla akşam şöleni sunmuş size...
Blogunuz, fotolar ve anlatım oldukça keyifli...
Elinize sağlık...

Murat Artan dedi ki...

çok teşekkür ederim:) ben önce pencereden seyrettim epey,sonra kapının önüce çııp çekene kadar biraz zayıfladı ama yakaladım,bu da çok güzel:)