Pazar, Mayıs 10, 2009

gerçek

bundan bir kaç ay önce hayal başlığıyla yazdığm hayalim şimdi gerçek oldu. işte arzu ettiğim telefonuma kavuştum. böyle bir telefona ne kadar çok ihtiyacım olduğunu şimdi çok daha iyi anladım. artık internet, fotoğraf makinesi, oyun, müzik ve ajandam elimin altında. insanın hayatı yoğunlaştıkça teknoloji imdada koşuyor. ama bir çelişki de var bence;teknoloji geliştikçe hayat yükü de artıyor,o yükü hafifletmek için alışan da yine teknoloji oluyor. ne tuhaf.

ablacığım, bu telefonu bana hediye ettiğin için sana çok çok teşekkür ederim.

not: öğrenci milletinden korkacaksın:)

5 yorum:

untilwesaygoodbye dedi ki...

İyi günlerde kullan Jurnal ;)
Benim telefonumun ömrü ne zamana kadar sürecek çok merak ediyorum. :)
Sanırım 5 yılı geçti. Nokia 1100 falan bişi olsa gerek. :))
Keşke benim de ablam olsa, her zaman olmasını istemişimdir. İsteğimin nedenini şimdi daha iyi anladım.

Aymen dedi ki...

HAYIRLI OLSUN. ABLALAR BÖYLEDİR YANİ KARDEŞLERİNİ MUTLU ETMEK HOŞLARINA GİDER, İYİKİ VARIZ:)

HAYALLERİN DUA HÜKMÜNE GEÇMİŞ DEMEK, O ZAMAN HAYALLERE DEVAM.

umar dedi ki...

Bedavaya gelmiş ama hayırlı olsun.

Murat Artan dedi ki...

koray,teşekkür ederim:) benim telefonum da 1101 idi;) sağlam telefonlar ikisi de,bence sen emekliye ayırmadıkça daha epey dayanıcak gibi:D

aymen,çocukken birbirimizi yerdik ama şimdi iyiyiz,abim ve ablam bana çok destek olurlar sağolsunlar:D

umar,işin en güzel tarafı da o ya,bedava:) ben şanslıyım galiba:D

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hayırlı olsun ben de kafayı e71 ve e63'e taktım...