Cumartesi, Şubat 21, 2009

hayal

bugüne kadar şu son model telefonların hiçbirisine özenip de satın almak istemedim. millet yeni aldığı telefonunu ballandıra ballandıra anlatıp gururla elinde taşırken ben polifonik melodi bile çalamayan el fenerli nokia telefonumla mutluydum.ta ki o güne kadar.
üniversite kampüsünde wireless var,bir gün bir baktım ki ne göreyim, arkadaşın biri almış telefonu çatır çatır internete giriyor. ben telefon konusunda bayağı cahil olduğumdan şoktayım tabii, hayretlerim şaştı. ben hala kontörle internete girildiğini biliyordum, meğer wireless bir yana, navigasyon bile çıkmış da haberim yokmuş.
o günden sonra bende de bir telefon hastalığı başladı. şimdi wireless telefonları imrene imrene inceliyorum ama alacak mangırı da bulamıyorum. benim polifonik telefonum bile olmamış bugüne kadar. direkt olarak son model telefonları inceliyorum ama sadece hayal kuruyorum, çünkü çok pahalı. ne yapsam ne etsem diye düşünüyorum ama nafile.

ben en iyisi hayal kurmaya devam edeyim,elden ne gelir, bir gün o da olur herhalde. tabii o zamana kadar başka şeyler boy göstermezse.

4 yorum:

untilwesaygoodbye dedi ki...

Cep telefonlarına olan direncin navigasyon teknolojisine kadar sürmüş anlaşılan. :)

Ben hala direniyorum. Polifonik melodisi bile olmayan eski telefonum işimi oldukça görüyor.

Yolda yürürken internete cep telefonundan girmek bana çok cazip gelmiyor. Ne yani girmeyince dünyanın sonumu gelioyr? Hayır. eve gitmeyi bekleyemez miyim? bunun için 1000 tl verir miyim? hayır...

Bence sen de verme sakın ;)

Adsız dedi ki...

Bende bu konuda geçen hello moto başlıklı bir yazı yazdım.

Para harcamayı seviyorum ama telefona para vermeyi ve telefon üzerinden üstünlük sağlamayı sevmiyorum.

Çünkü insanlar gece konduda yaşayıp İphone kullanabiliyorlar.Kimseyi kınadığımdan değil tüm insanlar her şeyin en iyisine layık.

Ama önceliklerini bilmeyip budalalara da gülüyorum.

Muratçım bunlar boş şeyler.Elindeki telefon çağın ihtiyaçlarından biraz uzak bir telefon olabilir.Önemli olan senin ihtiyaçlarını karşılıyormu ? Cevabına göre hareket et derim ama uçma.

Murat Artan dedi ki...

koray,yolda yürürken bir yana,derste canın sıkldığında wireless de varken internete girmek bayaa bir çekici geliyor insana:)
umar,o yazınız beni motorola konusunda bayaa bilgilendirdi,hatta kulaklarınızı çınlatır oldum ben,sağda solda anlatıp duruyorum sizden okuduklarımı:)
elimdeki telefon işimi çok rahat görüyor,üstelik çok hızlı ve pratik,böyle olmasını seviyorum ama şu wireless olayına bayağı takıldım ben,belki hevesimi alsam vazgeçeeğim kim bilir:) teşekkür ederim.

Aymen dedi ki...

takoz telefonlarım bozulana kadar kullandım, telefonda çok para vermeye karşıyım. şimdi incecik son model bi telefonum var kimbilir kaç yıl kullanırım.