Salı, Şubat 17, 2009

iyiyim

günlerdir bereketli yağmurlar yağıyor bu şehre. hava ılık. aslında değil ama bu şehre göre ılık. kar da yağmaz oldu, memnunum.
sabah dışarı çıktığımda üşümüyorum, bazen terliyorum da. bazen de ıslanıyorum yağmurda. bile bile şemsiyemi almıyorum ama korkuyorum hasta olmaktan da.
hep meşgulüm, kendime yapacak bir sürü iş bulmuşum. üniversite yolu on beş dakika, bana vakit kaybı, taşınıyorum.
antepi hala sevmiyorum. bu şehri sevemiyorum, istemiyorum da sevmek.
hayatıma en kaliteli, en güzel, en sevdiğim insanları katmış, beni onlarla buluşturmuş olsa da ve onlarla olmaktan dolayı çok mutlu olsam da...
ısınamıyorum ona bir türlü.
bana göre değil kat kat apartmanlar, vızır vızır trafik, mahalle arası parklar... hele de dev alışveriş merkezleri...
hiç değil.
etmiyorum ona teşekkür, ediyorum sadece Allah'a.

2 yorum:

Aymen dedi ki...

bugün kar yağmış görmedim bile ardından güneş. bu şehri sevmeme konusunda direnç gösteriyosun biliyorum. benimki nefret derecesinden biraz daha normale dönüştü. Market faaliyetinin dışında faaliyetler bulmak zor olsada istenirse bulunuyormuş. Denizi mi yok? Antep te deniz olsa sanırım ülke olurdu, Antep Cumhuriyeti:)

Murat Artan dedi ki...

ayme,bugünlerde bir yağmur bir kar maşallah iyi gidiyor. kar güzel yağdı koca koca taneleri vardı,sanki gökten sıkıp göndermişler gibi:) başka şehirde yaşayna insanlar antepi çok beğeniyor ne var peki diye sorunca da koca marketlerini söylüyor,tuhaf değil mi:)