Pazar, Nisan 12, 2009

yoğun

seçim haftası Antakya'ya gittim. harika bir üç gün geçirdim, hatta birçok şeyi yapamadan geri döndüm. geçen bahar da yaptığım gibi yine doğa yürüyüşüne çıktım, dağa tırmandım. kekik toplamaya da gidecektik ama ona fırsat kalmadı, bir sonraki gidişime inşallah. kedimiz doğurmuş, mini mini yavrucuklar hayata merhaba demiş. anneleri onları bizim bodrumdan çıkarıp bahçedeki tahtaların arasına taşıdı havayı güzel görünce.
Antep' e döndüğümde o kadar yoğun günler geçirdim ki anlatamam. kimi oldu gece iki üçlere kadar çalıştım. son salı çarşamba evden çıkamadım ama sonunda yoğun tempo sona erdi. son perşembe okula gittiğimde sınav öncesi milletin halini gördüm ve gülümsedim. havanın da güzel olmasıyla öğrenciler bahçenin her köşesine, kantine, koridorlara yayılmış harıl harıl sınav öncesi birbirlerine sorular soruyor, ders notlarını, eski sınav kağıtlarını okuyor, inceliyor. herkeste bir telaş, bir heyecan vardı. işte üniversite bu dedim ve bir kez daha çok sevdim onu. çok önemli bir sınavdı ve nasıl geçti diye sorarsanız fena değil diyebilirim:) sınav sonrası iki gün gece rüyalarımda bol integralli elektrik hesapları yapmaya devam ettim. ama kendimi ödüllendirip hemen alışverişe çıktım, kuş gibiydim.

üç dört hafta sonra hayatımda ilk kez bir topluluğa konuşacağım. bu konuşmaya iyi hazırlanmalıyım. ilkler çok zor geçer ama tatlıdır herhalde. ilkini atlatırsam gerisi gelir. bundan böyle ayda bir yapmak durumundayım bu işi,bana dua edin.

7 yorum:

Aymen dedi ki...

madem kekikten bahsettin. en güzel kekiklerde sizin memlekette olduğuna göre. kekik salamurası, pardon zeytinyağlı kekik yok neydi adı kavanozda kekik herneyse anlamışsındır herhalde. ondan sipariş veriyorum. muhteşem bişey o yahu.

Murat Artan dedi ki...

aymen,gerçekten istiyorsanız getiririm,ne demek:))

untilwesaygoodbye dedi ki...

Topluluk önünde konuşmak bir bağımlılıktır. başladın mı sonu belmez. :)) Sanırım öğretmen adayıydınız. Buna alışacaksınız... ;)

untilwesaygoodbye dedi ki...

imla hatası yüzünden kusura bakmayın...

belmez=gelmez

Handan dedi ki...

Derin bir nefes alıp başlayacaksın :) Ondan sonrası kolay zaten .

Murat Artan dedi ki...

koray,ben bağımlısı olmak arzusundayım vallahi:) ama öğretmen değil, mühendis adayıyım:))

handan,tavsiye için çok teşekkürler:)

Aymen dedi ki...

kekik zamanı geçiyo mu:)))