Cuma, Eylül 28, 2007

gaziantep yolunda

bugünlerde yol göründü bana yine.gidiyorum yeni bir şehir,yeni insanlar ve yeni bir hayata.o şehir Gaziantep.
her şey hazır benim gelmemi bekliyor şu anda.bense uzattığım kadar uzatıyorum gitme işini.aslında bir an önce gitmek hevesi de var ama diyorum ki nasıl olsa gideceksin, uzat uzatabildiğin kadar.
Gaziantep' i daha çok anlatırım herhalde,mühim olan şey şu anda ilk izlenim meselesi.ilk dikkatimi çeken şey Antep'in çok büyük bir şehir olması.geniş caddeler,kaldırımlar ve etrafında sıralanan istemediğiniz kadar apartmanlar.bu şekilde o kadar çok cadde varki...bir yanda güzel bir düzenlilik ve modernite sergilerken bir yandan da bir soğukluk yaratıyor içimde.çünkü ben mahalle kültürüyle kaynaşmış ve öyle yaşamayı seven bir insanım.bu tarz apartmanlar mahallelikten uzakmış gibi geliyor bana.
yolculuk bu pazar.beni en çok mutlu edense Antep'te yalnız olmadığım ve Antakya'ya yakın olduğum.umarım en kısa zamanda alışırım.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha yolun başındasın Allah kolaylık versin.İnşallah her işin rastgider.

Gamzeli dedi ki...

HAdi bakalım iyi yolculuklar sana, umarım istediğin herşey gerçekleşir murat :)

Hilal dedi ki...

iyi yolculuklar sana.
ama neden gidiyorsun?

Murat Artan dedi ki...

arkadaşlar,teşekkür ederim iyi dilekleriniz için..:)