Perşembe, Ağustos 09, 2007

yola çıkış ve hayaller

sonunda yola çıktım.uzun bir yolculuk beni bekliyordu,kendimi tamamen buna hazırladım.otogardan ayrılmadan önce karşımda uzanan dağları epey bir seyrettim.yolculuk başladı,önce zeytinlikleri seyrettim,sonra herzaman geçtiğim yolar olduğu için kendimi bilim ve teknik dergisine kaptırdım.arada bir başımı pencereden yana çevirdim dışarıda neler oluyor diye;Amanoslara çıktığımızda biraz ovayı seyrettim.sonra geçidi aşıp sahile indik,İskenderun önümüzde uzanıyordu.büyük bir şevkle şehirden çıkıp o muazzam sanayi tesislerini beklemeye koyuldum.sonunda solumda bütün görkemiyle demir çelik tesisleri duruyordu.büyük bir hayranlıkla seyrettim fabrikaları,o harika fiziki yapıları.hayallerimden biriside burada mühendis olarak çalışmak.ağabeyim burada,sıra bende diye düşündüm;onun işini ne kadar çok sevdiğini tahmin edebiliyor ve daha iyi anlayabiliyordum.
fabrikalar bitince ben yine dergiye daldım ve adeta sayfalara yapışarak okudum.bir ara tünellere girdik,sonra da büyük viyadüklerden geçtik;ben yine hayran hayran seyrettim.sanırım ben bir fizik ve mühendislik delisiyim.
gün batarken moladaydık,zaten iki saat kadar yolum vardı,o da çabucak geçti bitti ve eve kendimi atıp yemeğimi yedikten sonra güzel bir uykuya daldım.
fazla değil,sadece bir hafta kalacağım sanırım.bu sürede sadece kendimi arındırmak ve kafamı toparlamak istiyorum.Antakya yı özledim,ben orasız ne zaman yapabileceğim bilmiyorum.
ama bir gün iyi bir mühendis olacağım,bunun olabilirliği bile yok;olmalı,olacak.

Hiç yorum yok: