Cuma, Ağustos 24, 2007

tatlı ve yoğun günler

sonunda geri döndüm. şimdi bir sürü meşguliyet beni bekliyor.ama yapılması gerekli prosedürlerden ziyade işin en güzel tarafı da arkadaşlarla buluşmalar olacak.şunun şurasında yeni döneme az kaldı,eylül kapıda.herkes kaderinin çizdiği yolda yurdun çeşitli yerlerine dağılmadan evvel yapılması gereken görüşmeler buluşmalar beni bekliyor.hepimiz bir yerlere dağılacağız şu bir ay içerisinde;kimimiz batıya,kimimiz doğuya,kimimiz kuzeye...kiminle nasıl ne zaman buluşacağız,onların boş vakti bana uyacak mı,yapmam gereken işleri hangi arada yapacağım hiç bilmiyorum ama kafam öylesine karıştı ki. hoşuma gidiyor bir yandan ama sonuçta birlikte olacağım bir kaç arkadaşım dışında bir çoğuna veda edeceğim,bir çoğununu uğurlayacağım.
ama şöyle bir plan yaptım ki pazartesine kadar işlerimi erteleyeceğim,yarından itibaren arkadaşlarla buluşmaya başlayacağım.insanın böyle çok sevdiği olması o kadar güzel bir şey ki anlatamam.bu kafa karışıklığı o kadar tatlı bir şey ki aslında beni çok mutlu ediyor. ama biraz da hüzün sarıyor beni.
tatlı bir yoğunluk beni bekliyor.bütün gücümü toplamam lazım.dostlarım iyi ki varsınız,sizi çok seviyorum.

1 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Bencede çık gez arkadaşlarınla, sonra arasanda yok onu yapıcam bunu yapıcam derken hep ertelersin buluşmaları, vaktin varken git bencede...

Sana iyi eğlenceler :)