Pazar, Ağustos 19, 2007

hayata yeni bir çizgi

bu akşam Ankara'ya yolculuk var.bu yolculuk biraz buruk olacak;çünkü aslında bir veda yolculuğu.üzülmüyorum öyle,orada olmak isterdim elbette ama hayat bizi bazen istemediğimiz yönlere ve belki de daha iyi yönlere sürüklüyor.istemediğim bir şey de yok aslında,memnunum ben halimden.ama sevdiğim ve anılarımın olduğu bir şehri terk etmek elbette beni biraz hüzünlendiriyor.
tatilim ise iyi geçti genel olarak.dinlendim,arındım.şimdi kafamda sürekli planlar yapmakta,ileriki günlerde beni nelerin beklediğini,nelerle karşılaşacağımı kestirmekle meşgulüm.
her şey güzel olacak,buna kalpten inanıyorum;çünkü kendimi iyi hissediyorum.

4 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Sana şimdiden iyi yolculuklar diliyorum...Umarım heşey istediğin gibi olur, planlarını hayellerini gerçekleştirirsin...

Murat Artan dedi ki...

sağol gamze,ben geri döndüm evime.her şey güzel olacak inanıyorum:)

Adsız dedi ki...

Bir şehri terketmek ve bir kadının koynundan çıkmak ikiside eş değer benim için demişti şair.Ait olduğun şehri buluncaya kadar gezmek bazen iyidir.Aslında sana iyi şeyleri hissettiren her ne kadar şehir gibi gözüksede anılardır.Gittiğin yere güzel anıları taşıman sana orayı daha çok yaşanılır kılar.

Murat Artan dedi ki...

umar,kesinlikle katılıyorum.anılar,yşananlar insanlar;önemli olan bunlar.şehir istediği kadar güzel olsun içi boşsa bi anlamı yok.