Pazar, Aralık 17, 2006

yağmur, seni o kadar çok özledim ki...

10 yorum:

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Yağmur kadar romantik kaç yaratı var bu dünyada acaba?

Gamzeli dedi ki...

Al benden de o kadar bende çok özledim, yağmur yağmuyor artık...Allah beterinden korusun...

Adsız dedi ki...

Ankaraya yağsın :)

Gamzeli dedi ki...

İzmir'e yağdı ve hala yağmakta...

Adsız dedi ki...

ankarayı sel alsın :)

Gamzeli dedi ki...

tövbe de Umar, yazık millete..yer evinde oturanlar ne yapacak ...

Murat Artan dedi ki...

özgür,yağmur benim için çok şey ifade eder,kesinlikle katılıyorum sana.

gamze ve umar,hala yağmur yok,hava kapalı ama yağmıyor işte. sel mi,Allah korusun,biz Antakya da bir sel gördük zaten,resmen felaket.

Adsız dedi ki...

yahu yağmur yağsın anlamında sel alsın dedim :)))

ankara buz tutsun :)

Adsız dedi ki...

İşte geldi yağmur,nihayet.
Gönderen Allah'a sonsuz şükürler...

Gamzeli dedi ki...

Bizde de azcık yağmur yağdı bir daha yağmadı :((