Cuma, Aralık 15, 2006

isyan

o kadar dalgınlaştım ki, artık selam veren insanların selamını görüp de alamayacak duruma geldim. birisi bana gülümsüyor, mahkeme duvarı gibi yüzüne bakıyorum, geçip gittikten sonra kafama dank ediyor. sonra da yanlış anlamadığını umarak yoluma devam ediyorum. kendimi çok yıprattım ben, artık pilim tükeniyor sanırım. bugün her şeyin haddini aştığı bir gündü. galiba artık pes ettim ben. ne olacak bilmiyorum ama iyi bildiğim bir şey var, o da iyi olmadığım. galiba dinlenmem ve kendimi toparlamam gerekiyor. insanları makine zanneden bir takım kişileri de kınıyorum. "gerekirse uyuma" diye sözde öğüt veren bu insanlar için de ne olursa olsun artık, ben itibarımdan vazgeçmeye hazırım diyorum buradan. sorun her şeyi gözümde büyütmemse ve ben bunun aksini başaramıyorsam, evet başaramıyorum ne olacaksa olsun diyorum.

ama başaracağıma olan inancımı da hiç yitirmiyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

5 sene sonra bişeyler başarma uğruna kaçırdığın şeylere daha çok isyan edeceksin.
...
ineklik etme sosyalleş biraz :)

Murat Artan dedi ki...

hiç bir zaman sosylalikten kopma gibi bir düşüncem olmadı,hayatını ders kariyer kapsamında yürütenlerden hep uzak durdum ve o insanları hiç bir zaman sevmedim.

işler çok karışık umar,bildiğin,anladığın gibi değil. kaçırdığın şeyler dedin ya,işte ben de kaçırmamak adına çırpınıyorum. boşver,karışık bir durum.
bana şans dile:)

Adsız dedi ki...

Yaşam mücadelelerle dolu giriyorsun hayatın içine karşına bi sürü duvar engel çıkıyor.İsyan etmekte çözüm değil ama çok hırslı olmakta değil.menager da olsan gm de olsan bakan başbakanda olsan sistemin robotusun çalışansın yani.Simitçiden bakan,doktora yapmıs adamdanda wc işletmecisi olduğu günümüzde bence şans faktörü çok önemli sen yırtın dur :)
...
Zamanın tadını çıkar,anı yaşa bilgili ol,elde ettiklerinle yetin.
...
ha birde ayağını karışık işlerden çek

Murat Artan dedi ki...

hırs adamı öldürür bunu bilmekteyim, yine söylüyorum aslında işler hiç de düşündüğün gibi değil umar.hırs lazım evet ama insan hırsı kontrol edebilmeli.demişsin ya elde ettiklerinle yetin diye; ben hırs yaparak bu duruma gelmedim, her şey kendi kendine oluverdi,birden kendimi en tepede buldum, çok şaşırdım ama bunu başarmıştım. en tepede olunca sorumluluk arttı,gözler senin üstüne çevrildi,sorumluluk stresi ve sıkıntıyı beraberinde getirdi. ben de suçluyum aslında,her şeyi zamanında halletmeliydim. şimdi ise öyle bir karmaşaya döndü ki halim, şaşırdım ve bocaladım. işin içine başka durumlar da girdi. şansla ya da kariyerle alakası olmayan durumlar. artık akışına bıraktım her şeyi.

tavsiyelerin için teşekkür ederim.anı yaşamak konusunda etrafımda benden daha bilinçli bir insanın olmadığı konuşunda eminim diyebilirim.

tekrar tekrar teşekkür ederim:))