Pazartesi, Eylül 18, 2006

öylesine

Masamdayım, fonda tatlı tatlı söylüyor The Beatles. Yazı yazmaya karar verdiğimde bir sürü şey geçiyordu aklımdan, heyecanlandım sonra, masamı topladım daha bir telaşla. Sonra başka şeyler geldi aklıma, başka şeyler döküldü çizgili kağıda. Sonra durup düşündüm, düşünürken hem müziğe kulak verdim hem de karşımda duran yığınla kitaba baktım. Gözümde büyüdükçe büyüdüler, dev bir buz dağı gibi oldular. Soğuk geldi aklıma, güzel bir şehir geldi gözümün önüne, belki Beyoğlu’nun güzel sokakları, belki insan kaynayan Kızılay ya da belki sıradan bir şehrin en önemli caddesi.
Tatlı bir şarkı daha belirdi fonda, unuttum hepsini. “ah sevgilim, lütfen inan bana, beni bırakırsan sensiz yapamam.” dedi The Beatles. İçim ısındı, sıcacık oldu. Unutmak istedim hepsini, unutamadım. Beni bekliyordu hepsi; ıslak kaldırımlar, kalabalık, bir fincan kahve ve kitaplar.
Bıraktım düşünmeyi, sonra da yazmayı.

8 yorum:

Gamzeli dedi ki...

AMA SONUCUNDA ORTAYA ÇOK GÜZEL BİR YAZI ÇIKMIŞ...

duygu dedi ki...

bana da sonbaharın gelmiş olduğunu bi kere daha hatırlattın
çok hüzünü olmuş...
ama güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

Hangi burçtansın murat?

Murat Artan dedi ki...

tarkan,:))))
vallahi aşık falan değilim, ben ne yapayım, Beatles böyle söylüyordu şarkıda, şarkı da çok tatlı bir şeydi, içimi ısıttı her zamanki gibi,tavsiye ederim.:))

gamze, çok teşekkür ederim:)
duygu, sana da çok teşekkür ederim:)

keep, burcum ikizler. hayırdır niye sordun?? doğrusu ben burcumu söylemeye biraz çekinirim, biraz sakat bir burctur çünkü:))

Adsız dedi ki...

Benim burcum Aslan ve şu an agresif dönemlerini yaşıyormuş aslanlar.
Acaba ikizlerde duygusal dönemden mi geçiyor :)
keep out

Murat Artan dedi ki...

keep, anladım. valla bilmiyorum, öyle pek takip ettiğim söylenemez burçları. ama ben iyiyim ya, sadece yazın gitmesine biraz üzüldüm ama havaların serinlemesine ihtiyacım var, hem yağmurları da çok özlemiştim. yakında geçer, bu yazım iyi geçti de sanırım ondan oldu. yoksa sonbaharı da severim kışı da.:)))

sana da sabırlar diliyorum, çabuk atarsın inşallah agresif hallerini. şöyle rahatlatıcı müzikler dinle, iyi gelir sanırım:)

Adsız dedi ki...

ee pazartesi olmuş halen yazmamışsınn...
Keep out

Gamzeli dedi ki...

Nerdesinnnn?