Salı, Eylül 05, 2006

iş başına

sonunda Eylül geldi çattı. geçen sene bugünlerde Ankara' da üniversite kayıtları için uğraşıyordum, üstünden koskoca bir yıl geçmiş, ne garip. hava ne kadar da soğuktu, bense bir Akdenizli olarak nasıl geldim tahmin edin. arkadaşım kazak verdi de öyle çıkabildim dışarı. sonra da eve dönünce sıcağın kıymetini belki on kat daha anladım. okuldan bir arkadaşım "belliydi Akdeniz' den geldiğin, ayağında sandaletlerle görünce garipsemiştim seni." demişti bana.
şimdi bir koskoca yıl daha bitecek ardı ardına ve bir bakacağım yıllar geçmiş gitmiş ve ben mezuniyet törenindeyim.
bu sene yoğun bir çalışma temposuyla karşı karşıyayım, şimdiden tırsıyorum doğrusu. hani vardır ya bazı insanlar, sanki sanarsınız ki sadece ders çalışmak için, bilim için yaratılmış; onlardan başka herhangi bir şeyi esaslıca yapmasını bekleyemezsiniz, işte ben öyle değilim, olmak da istemem, zaten kimse istemez. ders önemli ama ders dışında da önemli şeyler var, değil mi?
her fırsat bulduğumda buraya yazacağım, özellikle de Pazartesi günleri. çünkü o gün ders dışında her şeyi yaptığım gündür, yani kendi tatil günüm.

5 yorum:

Gamzeli dedi ki...

İzmir'de bir ara öyleydi ve biz aldandık sonrada grip oldum...yeni yeni düzeliyorum doğrusu...

Gamzeli dedi ki...

Kandilin Mübarek Olsun :)

U.T dedi ki...

ohoo tırsmak yok gayretli ol çalışkan ol.
...
birde temkinli ol

Murat Artan dedi ki...

gamze, geçmiş olsun,kendine dikkat et.senin de kandilin mübarek olsun, biraz geç oldu ama:)

umar,mesajı aldım üstat, teşekkür ederim:)

Gamzeli dedi ki...

olsun sorun değil...