Cumartesi, Kasım 24, 2007

kalmak


bu haftasonu bir yerlere gidemedim.Gaziantep'te kalmak ne kadar çekici bir şey bilmiyorum.önümüzdeki hafta yoğun geçeceği için kalmak mecburiyetindeyim.
Gaziantep hakkında konuşmak gerekirse söylenecek çok sey bulmak şu aralar benim için zor.sevmiyorum bu şehri,bunu açıkça söyleyebiliyorum.evet güzel bir şehir,evet modern bir şehir ama ben içinde bir şey bulamıyorum.bir anlam yükleyemiyorum bu şehre,bir mana yükleyemiyorum.
belki ileride sevecek bir yanını bulurum bu şehrin,tabii o güne kadar hala buralarda kalmışsam.havası bile çok yabancı bana,deniz havasını çok özlüyorum mesela.alışsam bile bu şehre,sevsem bile bu şehri;bir gün kesinlikle gitmeliyim diyorum kendi kendime.yabancı şehirlerde fazla kalmak bana ters geliyor.kendi şehrimde yaşayamayacaksam başka şehirlerde fazla kalmamalı,oradan oraya göç etmeliyim diye düşünüyorum.ama bu düşünce sadece kendi şehrime dönünceye kadar geçerli ki bunun için gereken her türlü şeyi yapmaya hazırım.
her gittiğim yerde bir iki kapı bırakmak benim için muhteşem bir şey;bu çok önemli.gidene kadar her şeyin tadını çıkarmak,şartlar ne olursa olsun bir eğlence çıkarmak benim felsefelerimden birisi bu hayatta.madem buradayım,o halde tadını çıkarmasını bilmeliyim.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Felsefeni yasa, cünkü cok güzel bir hayat felsefesi, cünkü hayatin anlami budur, sevmezsemde tadini cikarmaliyim cehenem olsa bile o sehrin güzelliklerini görüp eglenmeliyim hayatimi canlandirmaliyim yasamak budur...
Carpe diem...

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Başbakan olursam Gaziantep'e deniz getireceğim!

Adsız dedi ki...

bence süper fikir ;-))

Gamzeli dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsün murat :)

Adsız dedi ki...

Sevmediğim şeyleri yapmak bana ızdırap verir zorunluluksa eğer ondan kurtulmanın yollarını ararım.Bir kadını sevdiğim gibi bir şehri sevmek isterim.İçinde mana bulmak,anlamlandırmak ve öyle yaşamak isterim.Turistik amaçlı gelme planlarım olabilir.

Aymen dedi ki...

gaziantep alışık olmayanlar için zor bir şehirdir. insanları da oldukça zordur hele denize alışık insanlar için bu dahada çekilmez hale doğru gider :))
antepte öğrencimisin merak ettim?

Murat Artan dedi ki...

isimsiz okuyucum,madem burdayız,eh bari boşa gitmesin vakit değil mi ama.buraların da bir özelliği vardır elbet,yaşamak lazım.
bir de isminizi yazsanız daha güzel olacak;)

özgür:)))

gamze,en doğru yapılacak şey bu bence.

umar,ben de böyle düşünüyorum,bir anlam yüklemek çok önemli benim için,ben hiç bir anlam yükleyemiyorum bu şehre.

aymen,hoşgeldin:)
bu şehir bir garip,insanları da garip doğru söylüyorsun.ama bir tarafını seviyorum buranın insanlarının ki o da sıcak insanlar.ama başka söyleyecek bir yanı yok.

Aymen dedi ki...

hoşbulduk, yemeklerini sevmiyomusun yani:))))

Adsız dedi ki...

zorla güzellik olmaz ama sen yinede haz duyacak bir yönünü bulmak zorundasın.Neden yemeklerinden başlamıyorsunuz mesela tatlılarından başla.Zamanla dahada çok güzel yanlarını bulacaksınız.O vakıt bu düşüncelerinizi hatırladığınızda çok güleceksiniz.Tecrübü konuşuyor.