Pazar, Şubat 19, 2006

ah biz erkekler!

sabahın yedisinde yola düşüp üniversiteye giden bir arkadaşımı adamın biri motosikletiyle rahatsız etmiş. dönüp dolaşıp üstüne sürüyor ve laf atıyormuş malum. epey bir peşini bırakmamış üstelik. akşam eve dönerken bana uğradı, olanları anlattı, ne de olsa eski bir dostuydum. moralinin çok bozulduğunu, korktuğunu; içini bana döktüğünü ve rahatladığını söyledi. bir erkeğin yaptığını gelip yine bir erkekle paylaşıyor ve rahatlıyordu. arkadaşımın bana güvenmesi beni mutlu etti ama o anlatırken benim içim sıkılıyordu. sonuçta ben de bir erkeğim, hemcinsimin yaptığı bir şey beni bir kızın önünde çok utandırdı.

"ah biz erkekler!" dedim içimden...

2 yorum:

rks dedi ki...

Allah "The Jackal" dan uzak tutsun.

bir erkeğin yaptığı birşey ile tüm erkekleri suçlamak bence aptallık olur....

Murat Artan dedi ki...

doğru tabii, böyle şeyleri ancak ikinci sınıf düşünen insanlar yapabilir. zaten karşı cins de bunun ayrımını çok iyi yapmakta.