Perşembe, Haziran 21, 2007

tatil,yaz akşamları,dostlar,kitaplar


iple çektiğim tatil günlerine nihayet kavuşabildim. pazar gününden beri sokakları arşın arşın turladım arkadaşlarımla.kafamı mümkün olduğunca dağıttım,muhabbetten başka hiç bir şey düşünmemeye ve gülüp eğlenmeye devam ettim.hatta o kadar rahatlamıştım ki,sokaktaki hiç tanımadığım küçük çocukların yanaklarını bile sıktım,içimden geliyordu.arkadaşlarımla buluşmaya,yeni gelenlerle hasret gidermeye devam ettim. güzel bir mekanda otumuş beş altı kişi muhabbet ederken bir ara lavaboya gittim,geri döndüğümde masada en az on kişi vardı,birden hayretlerim şaştı,çok hoşuma gitti.en çok özlediğim şey ise yaz akşamlarıymış,gecenin on birinde özgürce ve rahat bir şekilde sokakları turlamak, en çok gelmesini istediğim şeylerden biriydi. hava başlarda serindi ama dünden beri bir sıcaktır başladı Antakya'da. dün öğlen arkadaşımla buluşmak için çarşıya indiğimde ne kadar bunaltıcı olduğunu fark ettim havanın.
kitaplarıma da kavuştum tabii ki.dün ilk defa sabah kitabımı elime aldım ve bahçemde her zaman okuduğum köşeme kuruldum.böylesine rahat kitap okumak gibisi yok herhalde.yalnız bir eksik var,önemli bir eksik,o da kedim.ben her sabah kahvaltı masasından kalkıp çayımla birlikte okumaya,bahçedeki divanıma kurulmaya giderken beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan ve divanın yanındaki ağaca çıkıp hemen yanıbaşıma kurulan ve ben kalkana kadar oradan kalkmayıp bana eşlik eden kedim yoktu malesef. ama bahçemizde üç yeni kedicik daha var,onlardan birini alıştırmayı düşünmüyor değilim.
uzun bir tatil beni bekliyor,bir çok planlarım var bu yaz için.ancak önce kendimi toparlamalıyım,kendime iyice gelmeliyim.kendimi boşlukta,düzeni bozulmuş gibi hissediyorum. yazdan sonra nerede olacağım belli değil şu anda.Ankara'ya veda edebilirim,içimden bir ses veda edeceğimi söylüyor,bilmiyorum.ancak belli de olmaz,hiç bir şey kesin değil,hangi şartlar uygunsa oraya gitme durumum var.
şimdi bunları düşünmenin sırası değil sanırım,biz uzun tatili düşünelim,değil mi?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Artık ayda bir yazmaya başladığını farkediyorum.Her gelişimde bakalım ne yapıyor bu çocuk yeni gelişmeler varmı diye bakıyorum ama hep elim boş dönüyorum.Neyseki bu gece biraz olsun dindirdirebildim post özlemimi yazmıssın.
...
Tecrübeli biri olarak yaz döneminde yapacaklarınla ilgili güzel şeyler yaşamak istiyorsan bence kendini bir süre dinlemelisin,sonra tüm yaz için plan yapıp istediğin gibi tatil yapabilirsin o zaman.
...
Kitap takviyesi istersen aynı adrese bir kaç çeşitleme yapabilirim.Bilmiyorum elindekileri bitirdin mi?Nasıl buldun?Sakıp name özellikle gönderdim değerli bir kitaptır sakıp bey armağanıdır.
...
Kitap dedin bak tüm adrenalimi zıplattın :) Düştü çenem gevezelik yapıyorum burda.
...
Hakettin tatili öyle düşünüyorum.İstediğin gibi geçmesini ümit ediyorum.
...
Kal sağlıcakla

Gamzeli dedi ki...

Ne hoş oluyor insan değil mi? kendini özgür hissedince...Kedilere çok sevindim bende isterdim kedim olsun ama şu aralar zor bakarım, açlıktan ölür hayvancağız...Bir tanesinide benim yerime bak olur mu? :)))

Murat Artan dedi ki...

umar,teşekkür ederim,ben daha uğramadan uğramışsınız.son bir ay öyle yoğun geçti ki anlatamam,fırsatım olsa bile kendimi dinlenmeye verdim.ancak artık sık sık yazarım sanırım.
ilk dört gün doyasıya gezdim,arkadaşlarımla buluştum,ancak sıcakların da sayesinde iki gündür evdeyim,dinleniyorum,kendimi dinlemeye ihtiyacım var dediğiniz gibi.tatil moduna girebilmem için şart gibi.
kitaplar için ne kadar minnettarım bilemezsiniz,çok teşekkür ederim.

gamze,özgürlük harika bir duygu.kedilerin fotoğrafını çektim,görürsün,o kadar şirinler ki.kedi beslemek çok güzel,açlarken mırıldanıp ayak altında dolaşmaları çok hoş bir duygu.

Handan dedi ki...

O kadar çok kitap okudum ki tatilde. Bir kütüphane buldum. Kitap seçmesi bile keyifliydi. Tabi daha çok deniz kıyısı kitaplarıydı bunlar ama yine de çok güzeldi :)