Çarşamba, Haziran 27, 2007

kediler ve sıcak havalar

kediciklerimin resmini koyayım dedim,photo editor ortalarda yok;neyse düzenlemeden halledeyim dedim bu sefer de blogger sapıttı.

zaten hava da sıcak ve herkes bu muhabbeti yapmaktan bıkmışken ben hiç bahsetmesem dedim ama aklıma hep takılan ve beni rahatsız eden bir şey yok değil. sıcaklar iyi hoş da korkutuyor beni,içim huzursuz bugünlerde,ne olacak gelecekte deyip deyip duruyorum;resmen karadenize gitme planları bile yapmaya başladım ne kadar ciddi olmasa da. zaten akşama kadar boğuşuyorum sıcakla,meteorolojinin sayfasını kurcalıyorum sürekli ne zaman gelecek bu serinlik diye. abartı sıcaklar gitti de bunaltıcı olanları bu sene erken uğradı gibi bizim diyarlara. malum burada haziran ayı eylül ayından daha serin geçer normalde.nitekim bir hafta önce akşam dışarıda kollarımız üşüyordu,kıymetini bilemedik.

akşamları iple çekiyorum zaten,kendimi sokaklara atmak için. ama içim hep huzursuz,gelecek dünya kaygısı yüzünden. bir hayalim var çok istediğim bir hayal,bir şekilde gerçekleştirmeyi arzuladığım hep. o da ülkemizin dört bir yanını ağaçlandırmak.bir de politikacılara bir şekilde sesimi duyurup şu güzel ülkemde nüfus planlaması yapılmasını sağlamak. hatta şimdiden televizyonlar aracılığıyla bir şekilde bu arzumu duyurmak istiyorum,umarım yapacağım,olmasa bile sesimi duyurmuş içimi şimdilik rahatlatmış olurum.

kedilerimle başladım onlarla bitireyim.hallerini görmeniz lazım,kendilerini oradan oraya atıyorlar bir damla serinlik için.genellikle de betonlara seriliyorlar boylu boyuna.yakalayabilirsem çekmeliyim bir foto.

2 yorum:

Gamzeli dedi ki...

Hakikaten şu sıcaklar korkutuyor benide...gerçi bugünden sonra azcık serinleyecekmiş...Serinlesin hatta yağmur yağsın yaaa..

Kedilerini çok merak ediyorum...sen anlatırken ben canlandırıyorum kafamada :)

Adsız dedi ki...

Kedileri merak ettim bende bir ara eklede şenlensin buralar