Perşembe, Ocak 22, 2009

bahara çağrı

şu son günlerde bir bahar havası ortalıkta dolaşsa da uzun sürmeyeceği kuvvetle ihtimal ki henüz kışın ortasındayız. ben biraz kendimi teselli ettim ama baharın gelmesini dört gözle bekler oldum. her ne kadar içinde güzellikleri barındırsa da, kış benim için olumsuz yanları daha ağır basan bir mevsim. toprağın üstünde ölü yatan yapraklar, çıplak ve ruhsuz ağaçlar ve diplerinde biten sevimsiz mantarlar gördükçe, pek arzu etmesem de her yanın karla kaplı olması daha iyi olurdu diye düşünüyorum bazen. sonra yağmura olan sevdam geliyor aklıma ve vazgeçiyorum.
gel artık güzel bahar; bütün renklerinle, bütün enerjinle, bütün güzelliğinle gel. dağlarda tepelerde dolaşıp senin bütün güzelliğini doyasıya seyretmek için gün sayıyorum.

3 yorum:

Aymen dedi ki...

çok erken daha. sen en iyisi bahar için plan yap şimdilik. daha kar yağmadı kayak yapmadık bahar beklesin biraz daha:)

untilwesaygoodbye dedi ki...

Kesin gelecek, ondan eminim. Ama önemli olan o zamana kadar geçen vakti nasıl değerlendireceğimiz..?

Çünkü baharda yerimde durmam ben, deevamlı gezerim. :))

Murat Artan dedi ki...

aymen, planlarımı çoktan yaptım iple çekiyorum baharın gelmesini:)

koray,bahar gelene kadar eve ya da bir mekana tıkılıp sıcak bir şeyler içmekten başka bir şey gelmiyor aklıma:)